Tim Geplaatst: 22 februari 2004 Rapport Geplaatst: 22 februari 2004 Ik heb GTA vc voor 59% uitgespeeld alleen ik kan geen missies meer vinden, ook nie die in gebouwen, Ik heb wel cheats gebruikt alleen het lijkt me sterk dat hierdoor geen missies meer mogelijk zijn op de 59% :o Reageren
Joriz Geplaatst: 22 februari 2004 Rapport Geplaatst: 22 februari 2004 Ik heb GTA vc voor 59% uitgespeeld alleen ik kan geen missies meer vinden, ook nie die in gebouwen, Ik heb wel cheats gebruikt alleen het lijkt me sterk dat hierdoor geen missies meer mogelijk zijn op de 59% :o Bezit je alle gebouwen? Heb je al voor $300 in de strip club gezeten? Reageren
Tim Geplaatst: 23 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2004 Laat maar ik heb alweer nieuwe missies gevonden Reageren
Don Falcone Geplaatst: 23 februari 2004 Rapport Geplaatst: 23 februari 2004 Heb je al voor $300 in de strip club gezeten? HAHA, viezerik. om geld voor die strip club te krijgen moet je een aantal keer naar zo'n slet kijken. Vond jij vast niet erg . Reageren
Don Falcone Geplaatst: 23 februari 2004 Rapport Geplaatst: 23 februari 2004 :unsure: ow een beetje dom om dat te zegge. Dat betekent dat ik dat ook heb gedaan. EDIT DOOR JORIZ: gebruik de edit knop als je je bericht wilt veranderen! post niet een nieuw bericht daaronder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.