exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Wat moet je doen bij BadLands? Ik ken niet zo goed engels, maar je moet foto's maken of zo iets? Ik snap het echt niet... Als ik foto maak van die gast, dan gebeurt er nix of zo.. dus daarna schoot ik m dood was het mission faild Reageren
Juliuzz Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Das toch die missie op Mount Chilliad in zo'n blokhut met DEA eromheen? Dat ventje rende bij mij weg in zo'n auto en ik moest die toen volgen en killen daarna moest ik een foto van zn lijk maken... Ps. sorry van de dubbele post...ging iets fout ofzow... [EDIT door Lantyz: Geen probleem: Fixed] Reageren
exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 OK.. ja dat is m Maar een keer rende ik naar die hut, toen schoot niemand me :huh: En toen maakte ik foto's of zo... Toen gebeurde er niets, dus ik schoot hem dood was het mission Faild :huh: :blink: Reageren
Big $moke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Deze missie is best wel simpel: Wat te doen 1. je gaat naar die blokhut 2. je schiet die mannetjes buiten die blokhut dood 3. Vervolgens vlugt die gozer in een auto 4. je pakt die crossmotor en rijdt hem achterna 5. je schiet een paar keer tegen zijn auto 6. hij stapt dan uit 7. je schiet hem dood 8.maakt een foto van zijn lijk 9. je brengt die foto weer naar het begin. B) Reageren
exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Ja dat klopt, ik heb m net uitgespeeld, maar daarvoor was het raar, want ik rende keihard in die huisje toen gebeurde helemaal niets, dus ik schoot m dood = Mission Faild, maar net liep ik weer daar naar toe, toen schoten ze pas, ik rende keihard naar die gast toe en ik schoot m eerst dood... toen stapte hij niet meer in de auto hè maar het is wel gelukt! Reageren
Djurr Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Nog Simpeler Je Sneaked gewoon naar binne zonder die guards te kille .. je loopt naar binne je slaat hem in elkaar (Geen wapens gebruiken) dan maak je een foto en ren je weg uit het huis ... klaar Reageren
exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Volgens mij rende ik keihard naar binnen zonder dat ze me zien... Maar het klop tóch niet, want ik schoot hem dood was het mission Faild Reageren
killerbee Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 je kan hem beter eerst weg laten gaan want anders moet je mount weer helemaal op en als je hem volgt kom je gewoon vlak bij angel pine uit en daar moes ik ook mijn camera ophalen Reageren
Chi Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Doe niet moeilijk. Zorg dat je een Rifle hebt of genoeg skills met een willekeurig pistool (NIET MET JE SHOTGUN). Loop richting de hut en sluip achter één van de bomen. Zorg dat jij de persoon in de hut kunt zien, maar de mensen buiten de hut jou niet. POP! Schiet nu de gozer in de hut door z'n hoofd. Schiet daarna de mensen buiten de hut dood. Maak een foto van het lijk en hoppa. Reageren
Qantrix Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Idd, hij moet nog "in one piece" zijn, oftewel fock hem niet al te erg op, van 1 meter met een shotgun schieten wilt nog wel eens wat met je doen ik had hem zelf met een miniSMG neergeschoten dat ging geloof ik nog wel... Damn was die berg btr overigens, lekker met een crossmotortje naar boven, dan van de steilste helling afjumpen met een camper! Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ik schoot hem pas dood toen ik zowat op Chilliad zat, toen was ik camera vergeten dus moest heen en weer maar 't was 't waard... Reageren
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 heb die nu ook juist gedaan die is makelijk Reageren
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Gwoon met een silenced 9mm guards neerschiete zodat die gast wegrent en dan kom je met je miniSMG tege zijn auto en dan met 9mm afschiete Reageren
itsme Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 hoe komen jullie dan aan een pistool? er stat wel en icoontje van dat er een plaats is waar je guns kan komen.. maar daar kan ik niet naar binnen :unsure: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 die gaat pas open nadat je je een missie(weet niet meer welke) van Sweet hebt gedaan, als je die missie doet gaat het autom. open Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.