love the gang Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Het is tijd om iemand te vermoorden. Pak de Tec9 uit het woonwagengebied, en rij de berg op naar het boshutje. Er zijn verschillende manieren om dit aan te pakken. Je kunt de gozer met de auto en al opblazen, hem neerschieten voordat hij de auto instapt, of zelfs sneaky van achter een boom hem door z'n hoofd schieten. Dat laatste vergt veel skill, maar is wel het simpelste en veiligste. Wanneer hij en de guards dood zijn, neem je een foto van het lichaam van de verdachte. Rij terug naar het woonwagengebied om de missie te beëindigen. Je krijgt nu een telefoontje van Cesar. Zijn nicht Catalina Vialpando is aangekomen in Dillimore en jij moet haar een bezoekje brengen. Reageren
love the gang Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 nu zul je wel gedaan hebben Reageren
love the gang Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 O my exas living texas Reageren
lepertum Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) En het nut van al die dubbelposts is? Gebruik de edit knop of kap met postboosten!!! En het is BTW "All my exas live in Texas" B) Bewerkt: 18 december 2004 door lepertum Reageren
love the gang Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) aa dank u want als ik dat zingt mijn maat wil mij dan slaan het is maar een liedje van de jaren 90 en dan wilt hij mij achterzingen maar hij zingt mis Bewerkt: 19 december 2004 door love the gang Reageren
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Wanneer gebruik je de nou eens. ik zie je al in een aantal topics 3 tot 4 berichten achter elkaar plaatsen. hier ergeren zich dan leden aan. let de volgende keer een beetje op okej? San Andreas Boy Reageren
love the gang Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 ik Had de edit gebruikt Reageren
DenTheMen Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 @Iedereen: love the gang probeert volgens mij in het book of records te komen met de meeste dubbelposts. @Chironu: Toen ik die missie moest doen deed ik eerst ook met sniper rifle hem door ze hoofd schieten maar toen stond er mission failed en toen ik ging kijken bij ze lijk had ie geen hoofd meer dus volgens mij moet je ok ze hoofd fotograferen en met sniper rifle knal je die er af. Ik hbe toen maar gewoon de achtervolging gedaan B) Reageren
thaspraya Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 (bewerkt) Wat geinig ik snapte de missie ook niet want ik bleef gewoon achter de auto aanrijden en toen was hij de berg af en toen reed hijd e auto in het water :lol: en toen stond er:mission failed he can't ben identified!ik schoot niet op de auto want ik dacht: als die auto ontploft is het lijk weg dus dan zal het wel mission failed zijn maar bedankt voor de hulp! EDIT:nadat ik dit gelezen heb:mission passed in een keer Bewerkt: 28 februari 2005 door thaspraya Reageren
Silverwing Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Dit topic is al maanden oud! En trouwens,normaal als je door die DA zijn hoofd schiet,is het bewijsmateriaal niet goed meer en telt het niet meer.Toen ik hem niet door zijn hoofd schoot ging het wel Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 (bewerkt) Dit topic is al maanden oud!En trouwens,normaal als je door die DA zijn hoofd schiet,is het bewijsmateriaal niet goed meer en telt het niet meer.Toen ik hem niet door zijn hoofd schoot ging het wel Je gaat naar die blokhut, maar zorg da die guards u nie zien, pak een rocket launcher en knal op die blokhut, alle guards zijn dood, inclusief de verdachte die je moet fotograferen Edit: Dit is mijn allereerste bericht! Bewerkt: 27 januari 2007 door Big Boss Reageren
killarboy Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Dan is hij niet herkenbaar, heb het al geprobeerd. Reageren
Tmzom Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Je zult het echt volgens de regels moeten doen...Anders lukt het echt niet Maarre (Voor de gene die deze topic heeft geopend:) er wacht je een leuke missie namelijk: Local liquad Store. Hier moet je met een quad 4 andere quadrijders van het leven beroven. Je kunt vantevoren beter een moter klaarzetten, voor een betere driveby van voren, en sneller. Ps, er zit een vrouw bij je achterop die schiet Reageren
Samurai Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 ik knalde zijn auto de lucht in met een bazooka, en het lijk lag er dan naast en ik maakte een foto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.