Jump to content

Mission: BadLands (Wat moet je doen?)


exa

Recommended Posts

Het is tijd om iemand te vermoorden. Pak de Tec9 uit het woonwagengebied, en rij de berg op naar het boshutje.

Er zijn verschillende manieren om dit aan te pakken. Je kunt de gozer met de auto en al opblazen, hem neerschieten voordat hij de auto instapt, of zelfs sneaky van achter een boom hem door z'n hoofd schieten. Dat laatste vergt veel skill, maar is wel het simpelste en veiligste. Wanneer hij en de guards dood zijn, neem je een foto van het lichaam van de verdachte. Rij terug naar het woonwagengebied om de missie te beëindigen. Je krijgt nu een telefoontje van Cesar. Zijn nicht Catalina Vialpando is aangekomen in Dillimore en jij moet haar een bezoekje brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • love the gang

    6

  • exa

    4

  • Silverwing

    2

  • Tmzom

    2

@Iedereen: love the gang probeert volgens mij in het book of records te komen met de meeste dubbelposts.

@Chironu: Toen ik die missie moest doen deed ik eerst ook met sniper rifle hem door ze hoofd schieten maar toen stond er mission failed en toen ik ging kijken bij ze lijk had ie geen hoofd meer dus volgens mij moet je ok ze hoofd fotograferen en met sniper rifle knal je die er af. Ik hbe toen maar gewoon de achtervolging gedaan B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wat geinig ik snapte de missie ook niet want ik bleef gewoon achter de auto aanrijden en toen was hij de berg af en toen reed hijd e auto in het water :lol: en toen stond er:mission failed he can't ben identified!ik schoot niet op de auto want ik dacht: als die auto ontploft is het lijk weg dus dan zal het wel mission failed zijn maar bedankt voor de hulp!

EDIT:nadat ik dit gelezen heb:mission passed in een keer

Bewerkt: door thaspraya
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic is al maanden oud!

En trouwens,normaal als je door die DA zijn hoofd schiet,is het bewijsmateriaal niet goed meer en telt het niet meer.Toen ik hem niet door zijn hoofd schoot ging het wel :)

Je gaat naar die blokhut, maar zorg da die guards u nie zien, pak een rocket launcher en knal op die blokhut, alle guards zijn dood, inclusief de verdachte die je moet fotograferen ;)

Edit: Dit is mijn allereerste bericht!

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Je zult het echt volgens de regels moeten doen...Anders lukt het echt niet ;)

Maarre (Voor de gene die deze topic heeft geopend:)

er wacht je een leuke missie namelijk: Local liquad Store. Hier moet je met een quad 4 andere quadrijders van het leven beroven. Je kunt vantevoren beter een moter klaarzetten, voor een betere driveby van voren, en sneller.

Ps, er zit een vrouw bij je achterop die schiet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...