Jump to content

Jethro en Dwayne wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem even voor je opgezocht en ik heb de beschikbare formaten van deze Wallpaper even voor je geupload. Omdat het nu heel laat is en ik heb eigenlijk niet heel veel meer te doen leg ik je voor de grap ook even uit wat je met een wallpaper kan doen en hoe je hem instaleert, niet dat je het nodig hebt, dat doet er natuurlijk ook niet toe. Je vind de screen/wallpapers onderaan de post en ze zijn zonder tussenkomst van derden te gebruiken voor eigen doeleinden. Afmetingen zijn: '800×600', '1024×768' en '1600×1200'.

Hoe Kies en Instaleer je een Wallpaper op een goede manier!

Er zijn verschillende maten en soorten Wallpapers te vinden op het internet. Voordat je er eigenlijk aan begint moet je weten hoe groot je scherm in Pixel's is. Dan hebbem we het over de eerder genoemde maten 800×600 pixel en vul het zelf aan. Dit kun je heel makkelijk bekijken met de opgave: 'Start > Configuratiescherm > Beeldscherm > Instellingen > Beeldschermresolutie'. Hier kun je met de Schuifmaat de beschikbare Resoluties aanwijzen, normaal gezien is 1024×768 het minimale wat je eigenlijk nodig hebt. Dus je laat hem eventueel staan of je verzet hem naar je wensen. Dan download je de wallpaper en sla je hem op in bijvoorbeeld de map: 'Wallpaper' op het bureaublad als je dit gedaan hebt ga je weer naar hetzelfde scherm: 'Start > Configuratiescherm > Beeldscherm > Bureaublad > Bladeren > ... > Toepassen'. Hierbij staat ... voor het adres van de Wallpaper in het voorbeeld in de map Wallpaper op het bureaublad. Als het goed gegaan is moet je vanaf nu je super- mooie wallpaper op de Bureaublad achtergrond staan, ik wens je veel plezier en succes met het gebruiken en instaleren van je Wallpaper, tevens heb ik wat links naar Wallpaper Overzicht sites!

sajethro800x600ku2.th.jpg sajethro1024x768pq9.th.jpg sajethro1600x1200xb5.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...