Jump to content

toreno

Recommended Posts

Geplaatst:

in san fierro heb je een missie genaamt toreno's last flight waar je toreno moet doden door een heli te laten neerstorten,en als je dan in the desert zit moet je opdrachten voor hem doen :? .

zat hij niet in de heli ofzo?zoiets kan je toch niet overleven?

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

Het is niet bekend of hij er wel of niet in zat, maar ik heb hem nooit zien instappen.

Ik ga er dus van uit dat het een afleidingsmanouvre was van Toreno. Zoals hij wel vaker doet.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja inderdaad ik zag hem er ook niet instappen maar de persoon die er later

inzat leek wel verdacht veel op hem dus het is jou een vraag en mijn een weet.

Bewerkt: door ~Mario~

Volgens mij zat Toreno zeker niet in die Maverick. Ik denk dat Toreno wel wist dat hij het volgende doelwit zou zijn na de missie Pier 69. Dus zette hij enkele van zijn mannen aan het werk. En trouwens Toreno zou als hij in die heli had gezetten de ontploffing niet overleefd hebben.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

owkey bedankt jongens.

het kan toch ook zijn dat hij er net voor de heli ontplofte uitsprong?

want zo hoog vliegt de heli niet.ga maar eens zo hoog vliegen als de heli vloog in die missie,spring eruit en je zal het overleven!(als je 150%health hebt dan toch)

dus mischien heeft toreno het ook zo overleeft.

greetz,MM :cya:

Hij zat er niet in,CJ dacht dat hij ook dood was (dat word duidelijk tijdens de missie "HighJack")

In het filmpje hoor je Toreno dit zeggen:

'Of ik zie je altijd en overal,of ik hoor je altijd en overal,of allebei'

Dat betekent dus dat Toreno het al wist,Later in andere missie,blijkt inderdaad Toreno altijd CJ volgt (Vertical Bird,Interdiction)

Bewerkt: door Ramon™
Geplaatst:

Ik vraag me wel af, wat Toreno is, oke je doet misiie`s voor hem, maar hoord hij bij de mafia, ofzoiets, wat is hij eigenlijk :?

Nouja, op het einde staat er ,,He cant survive that fireball``

Maar in een missie van Woozie ( Met die chopper met minigun)

Staat dat er ook naardat je bent neergestort, en jij leeft ook nog...

Geplaatst:
Ik vraag me wel af, wat Toreno is, oke je doet misiie`s voor hem, maar hoord hij bij de mafia, ofzoiets, wat is hij eigenlijk :?

Nouja, op het einde staat er ,,He cant survive that fireball``

Maar in een missie van Woozie ( Met die chopper met minigun)

Staat dat er ook naardat je bent neergestort, en jij leeft ook nog...

Als je opgelt had tijdens het spel weet je dat Toreno bij de overheid werkt. Een soort geheim agent, met een hoop verborgen belangen. Niks met de Maffia te maken.

En die missie en het ongeluk met Toreno is niet te vergelijken, omdat CJ in het water stort, dus kun je een vuurbal overleven door ondergedoken te zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...