Jump to content

Destination op Map

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey luitjes! sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen maarja Sa he :rolleyes:...

maar ok f ontopic op mijn vraag.

Er staat al vanaf het begin van het spel een destination icontje (geel puntje) op de map waar grove street ligt. Ik heb San Fierro al ge-unlocked dus het is niet dat ik te weinig missie's heb gedaan ofzo. Maar als ik ook naar die destination toe ga dan is er niks te doen :(. Eerst dacht ik dat het een bug was maar ik heb er nog niemand op het forum van gehoort dus lijkt me sterk dat ik de enige ben zal dus wel wat fout hebben gedaan zou alleen iemand weten wat?

Het is namelijk nogal irritand met missie's omdat er dan 2 icontjes op mijn map staan waar ik heen moet en dan moet ik steeds kijken op de grote kaart waar ik heen moet wat tijd in beslag neemt. Dus heeft iemand een oplossing?

Geplaatst:

blijkbaar weten mensen hier ook niet want ik moet doen ben dus maar helemaal opnieuw begonnen :crying: maar het lijkt er op dat ik nu geen last heb van dit probleem lijkt erop alsof het een bug is maar weet niet hoe het precies is gekomen :question:

Geplaatst:
blijkbaar weten mensen hier ook niet want ik moet doen ben dus maar helemaal opnieuw begonnen :crying: maar het lijkt er op dat ik nu geen last heb van dit probleem lijkt erop alsof het een bug is maar weet niet hoe het precies is gekomen :question:

ik hoop dat je je savegames niet weggegooit hebt...

Heb je al een keer geprobeerd om alle iccontjes op de map uit te zetten? (R1 menu).

Daarna naar terug naar het spel, en dan weer de map openen en allees weer aanzetten.

(staat er niet nog een info teken bij je huis dat je die nog moet bekijken? overal ik je huis geweest (slaapkamer e.d?) )

Geplaatst:

wat jullie gedaan hebben was zonde en niet nodig :(

heb je destanation point doe dan dit:

1 zet hem op pauze en ga naar woordje map

2 druk op X (zodat je kan in/uit zoomen)

3 klik op O en je destanation point is weg

wil je hem aan hebben (ik weet niet waarom maar als je het wil)

1 ga weer naar map en druk op kruisje (zodat je kan in en uitzoomen)

2 op die map zie je een geel/bruine lijn staan

een van beneden naar boven en een van links naar rechts

dan druk je op O en waar die 2 lijnen elkaar kruisen dat

wordt je destanation point

echt jammer dat jullie overnieuw zijn begonnen het was niet nodig geweest

Geplaatst:

nee maar het ging er omdat ik zeg maar steeds 2 destinations had de hele tijd maar als ik destination uitzet dan gaan ze allebei weg.

Geplaatst:

Damn das zonde maarja je komt er wel weer boven op toch :rolleyes: veel missies hebbie al gehad dus zal het nog sneller gaan B)

Geplaatst:

Of je heb gewoon dikke pech bij de lowrider en Live is a beach mission en kom je nog een keer vast te zitten en dan krijg je zéér veel spijt 8-|

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...