mattiejj Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) welke PSP wallpaper heb je,en waar heb je hem vandaan, ik heb deze (mn signature)dankzij ferre,en ik heb deze ook nog ik gebruik mn signatures niet alleen voor GTAFORUM :) @hieronder, ik vroeg waar je die vandaan haalde of mag ik dat niet vragen Bewerkt: 5 augustus 2006 door mattiejj Reageren
VforV Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Dit vind ik een beetje een onnodig topic. Zo kan je ook in de Computer fora een topic 'Welk bureaublad heb jij?' aanmaken. Om toch op je vraag te beantoorden, ik heb nu de achtergrond die maandelijks in een ander kleurtje verandert. Ik heb ook al een ingezoomde cover van VCS als achtergrond gehad. Reageren
mattiejj Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 ik vroeg toch ook waar je die vandaan haalt,of mag ik dat niet vragen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Dit vind ik een beetje een onnodig topic. Zo kan je ook in de Computer fora een topic 'Welk bureaublad heb jij?' aanmaken. Die is er ook : Topic Maar dit is de mijne: -Klik voor vergrooting- Reageren
M.Gordon Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Dit is de mijne: Hij is niet echt mooi, maar wel handig En weet de site niet meer waar ik het vandaan had Reageren
King Room Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik heb deze: http://img480.imageshack.us/img480/9605/bowwowwg2.jpg De bovenste gedeelte dan Maar wat zijn de afmetingen van de PSP background!! Reageren
M.Gordon Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 PSP formaat is 480 x 272 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.