Jump to content

marty chonks missies


Anton van Hussel

Recommended Posts

Dat weet ik niet. Ik heb ooit eens gelezen, dat zijn missies maar een bepaalde tijd beschikbaar waren. Als je al op Stauton Island zit, zou ik gewoon eens tussen 9.00 en 19.00 naar de telefoon gaan, om te kijken als hij rinkelt.

Veel succes. :cya:

Edit: Baffie, het is tussen 9.00 en 19.00. ;)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt ik zie het nu ook maar als je in stounton bent kan je het dan ook nog doen?

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je de missies van Marty Chonks ook kunt doen terwijl je op Staunton bent. Maar dan moet je heel lang wachten voordat de telefoon rinkelt. Een aanrader is dat je na een voltooide missie van Joey meteen begint met de missies van Marty Chonks.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

nou is het 20:30 hij rinkelt niet

Baffie en ik hadden een foutje met de tijd. Bekijk even mijn vorige post, daar staat de correcte tijd. ;)

Edit: De telefoon rinkelt tussen 9.00 en 19.00. ;) (voor als je te lui bent, om naar mijn vorige post te kijken.) :puh:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Maar boys,

de missies van Marty Chonks staan bij mij nergens op de kaart aangegeven terwijl ik al bij Toni Cipriani ben en de missies van Joey Leone en Luigi Goterelli al voltooid heb :?:?:?:?:?

En jullie zeiden dat als je Drive Misty For Me had gedaan je ze kreeg.........

Dus nu is mijn vraag: klopt dit?

Want bij WikiGTA staat voor elke opdrachtgever een logo (bijv. voor Luigi een L) en bij Marty staat een rood telefoontje (evenals bij El Burro) dus zou er een rood telefoontje bij Bitchin' Dog Food Factory moeten staan.

Bij mij nergens te vinden......

Groeten,

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

De missies van Marty Chonks komen ook nooit op de radar. Als je bij de telefoon bij de Bitchin' Dog Food Factory in de buurt bent om de juiste tijd dan kun je hem horen rinkelen, Er is geen verdere aanwijzing dat er een missie is in de vorm van een tekentje op de kaart/radar of een rode markering.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...