Yoeri55 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Welke gebouwen denk jij dat er in de stijgers zullen staan? Ik denk, Ken Rosenbergs Office Aantal huizen op starfish (Mischien wel Tommy's Masion, die toen nog Diaz' Masion was) En ik denk dat de vervallen huizen in het noorden (Bij de Filmstudio) Nog worden bewoond door de eerste bewoners, voordat ze werden verdreven door de gangleden daar! Y55 Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik denk dat de huizen in het noorden hetzelfde zijn, alleen iets minder 'kapot'. Verder denk ik dat op de plek van de stijgers in VC (waar je die missie met die kleine helikopter moest doen) nu iets totaal anders staat, iets als een parkeerplaats. Verder denk ik niet dat ze de oude legerbasis doen, omdat dat nog niet zou verklaren hoe het vliegtuig achter Tommy lande in de intro en dan zou de toren die je ziet er ook niet mogen staan. Reageren
Baffie Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik vind het allemaal wel een beetje toevallig, twee jaar eerder en dan zouden ineens zoveel bouwprojecten zijn, terwijl er in 1986 maar twee in de hele stad zijn, ben trouwens wel benieuwd wat ze met die plekken doen, die van Avery Carrington en de andere, of daar nu nog gewoon niks staat, of dat ze net beginnen met bouwen. Dat zóú anders wel een erg lange bouwwerf zijn, van meer dan 2 jaar. Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik denk inderdaad dat ze ook bezig zijn om het vliegveld uit te bereiden (Dus wegwerkzaamheden ) Y55 Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Als je net op dat moment in Vice City (GTAVC) 2 bouwprojecten zijn, zou het best kunnen dat er in 2 jaar een stuk meer zijn geweest. In reallife verandert er ook best veel in een stad in 2 jaar. Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Jaa, hier in nederland liggen de wegen constand onderste boven, en steeds nieuwe woonwijken Ik vind dat ze een blokade (Zoals je in het begin hebt bij de bruggen, dat ze dat mooier kunnen maken Ook een gat in de brug enz0 Y55 Reageren
VforV Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Ik denk dat er op de plaatsen waar ik GTA Vice City die gebouwen van o.a. Avery Carrington nog niets staat, ofwel een ander gebouw. Misschien moet je zo'n gebouw in een missie slopen met explosieven en dat er dan 2 jaar later een bouwwerf is (vgl met de missie Bringing The House Down die je voor Donald Love doet. In GTA III zie je dat op die plaats dan één grote bouwwerf is van Panlantic Constructions). Bewerkt: 5 augustus 2006 door VforV Reageren
big brunelli Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik denk dat er op de plaatsen waar ik GTA Vice City die gebouwen van o.a. Avery Carrington nog niets staat, ofwel een ander gebouw. Misschien moet je zo'n gebouw in een missie slopen met explosieven en dat er dan 2 jaar later een bouwwerf is (vgl met de missie Bringing The House Down die je voor Donald Love doet. In GTA III zie je dat op die plaats dan één grote bouwwerf is van Panlantic Constructions). dat zou kunnen. in gta 3 citeert hij avery waarom zou hij ook niet één van z'n plannen nadoen Reageren
VforV Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) in gta 3 citeert hij avery waarom zou hij ook niet één van z'n plannen nadoen Bedoel je niet: In GTA Liberty City Stories? In GTA III komt Avery Carrington namelijk niet ten tonele. Edit: Sorry, verkeerd begrepen, ik dacht dat je Avery zelf bedoelde. Bewerkt: 7 augustus 2006 door VforV Reageren
teuntjuh Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Nee, D zegt in GTAIII dat een goede, oude gangwar de oplossing zou kunnen zijn, ofzoiets, en dit zegt Avery in VC. Of iets anders, maar hij zei in III hetzelfde als Avery in VC. Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 ik denk wel dat die bij dat bouwerf iets anders staat een huis die word afgebroken ofsoiets. en ik denk niet dat de mansion van Tommy word opgebouwt aangezien dat gebouw in Vice city niet splinter nieuw uitziet. en in het noorden denk ik ook wel dat die huizen nog bewoont zijn Reageren
schootje Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Of die huizen op Prawn island zijn nu nog luxe villas Schootje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 ik denk dat de shulmo shack een klein huisje is of echt weg is dat little haiti wat mooier is dat dit de map is en dat die ingeknikte vliegveld zo als je hier ziet recht is dat de vliegbasis echt een vliegbasis is en niet een plaats waar een heli kan landen klik en dus ook dat de ghost tower dat de boulevard wat meer in de steigers staat dat was het wel Reageren
DdJDean Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 misschien dat het dak van de north point mall in de steigers staat Reageren
erterer0 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Meschien dat je in een missie de halve legerbasis moet opblazen En dat je heel pawn island, moet vernielen... En zo was het meschien 2 jaar later anders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.