Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke gebouwen denk jij dat er in de stijgers zullen staan?

Ik denk,

Ken Rosenbergs Office

Aantal huizen op starfish (Mischien wel Tommy's Masion, die toen nog Diaz' Masion was)

En ik denk dat de vervallen huizen in het noorden (Bij de Filmstudio) Nog worden bewoond door de eerste bewoners, voordat ze werden verdreven door de gangleden daar!

Y55

Geplaatst:

Ik denk dat de huizen in het noorden hetzelfde zijn, alleen iets minder 'kapot'. Verder denk ik dat op de plek van de stijgers in VC (waar je die missie met die kleine helikopter moest doen) nu iets totaal anders staat, iets als een parkeerplaats.

Verder denk ik niet dat ze de oude legerbasis doen, omdat dat nog niet zou verklaren hoe het vliegtuig achter Tommy lande in de intro en dan zou de toren die je ziet er ook niet mogen staan.

Geplaatst:

Ik vind het allemaal wel een beetje toevallig, twee jaar eerder en dan zouden ineens zoveel bouwprojecten zijn, terwijl er in 1986 maar twee in de hele stad zijn, ben trouwens wel benieuwd wat ze met die plekken doen, die van Avery Carrington en de andere, of daar nu nog gewoon niks staat, of dat ze net beginnen met bouwen. Dat zóú anders wel een erg lange bouwwerf zijn, van meer dan 2 jaar.

Geplaatst:

Ik denk inderdaad dat ze ook bezig zijn om het vliegveld uit te bereiden :D (Dus wegwerkzaamheden :D)

Y55

Geplaatst:

Als je net op dat moment in Vice City (GTAVC) 2 bouwprojecten zijn, zou het best kunnen dat er in 2 jaar een stuk meer zijn geweest. In reallife verandert er ook best veel in een stad in 2 jaar.

Geplaatst:

Jaa, hier in nederland liggen de wegen constand onderste boven, en steeds nieuwe woonwijken ;)

Ik vind dat ze een blokade (Zoals je in het begin hebt bij de bruggen, dat ze dat mooier kunnen maken :puh: Ook een gat in de brug enz0 :D

Y55

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat er op de plaatsen waar ik GTA Vice City die gebouwen van o.a. Avery Carrington nog niets staat, ofwel een ander gebouw. Misschien moet je zo'n gebouw in een missie slopen met explosieven en dat er dan 2 jaar later een bouwwerf is (vgl met de missie Bringing The House Down die je voor Donald Love doet. In GTA III zie je dat op die plaats dan één grote bouwwerf is van Panlantic Constructions).

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:
Ik denk dat er op de plaatsen waar ik GTA Vice City die gebouwen van o.a. Avery Carrington nog niets staat, ofwel een ander gebouw. Misschien moet je zo'n gebouw in een missie slopen met explosieven en dat er dan 2 jaar later een bouwwerf is (vgl met de missie Bringing The House Down die je voor Donald Love doet. In GTA III zie je dat op die plaats dan één grote bouwwerf is van Panlantic Constructions).

dat zou kunnen.

in gta 3 citeert hij avery waarom zou hij ook niet één van z'n plannen nadoen

Geplaatst: (bewerkt)
in gta 3 citeert hij avery waarom zou hij ook niet één van z'n plannen nadoen

Bedoel je niet: In GTA Liberty City Stories? In GTA III komt Avery Carrington namelijk niet ten tonele.

Edit: Sorry, verkeerd begrepen, ik dacht dat je Avery zelf bedoelde.

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

Nee, D zegt in GTAIII dat een goede, oude gangwar de oplossing zou kunnen zijn, ofzoiets, en dit zegt Avery in VC. :Y Of iets anders, maar hij zei in III hetzelfde als Avery in VC.

Geplaatst:

ik denk wel dat die bij dat bouwerf iets anders staat een huis die word afgebroken ofsoiets. :)

en ik denk niet dat de mansion van Tommy word opgebouwt aangezien dat gebouw in Vice city

niet splinter nieuw uitziet. :Y

en in het noorden denk ik ook wel dat die huizen nog bewoont zijn :klap:

Geplaatst:

ik denk dat de shulmo shack een klein huisje is of echt weg is

dat little haiti wat mooier is

dat dit de map is en dat die ingeknikte vliegveld zo als je hier ziet recht is

dat de vliegbasis echt een vliegbasis is en niet een plaats waar een heli kan landen klik

en dus ook dat de ghost tower

dat de boulevard wat meer in de steigers staat

dat was het wel

• 4 weken later...
Geplaatst:

Meschien dat je in een missie de halve legerbasis moet opblazen :D

En dat je heel pawn island, moet vernielen...

En zo was het meschien 2 jaar later anders :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...