DdJDean Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Meschien dat je in een missie de halve legerbasis moet opblazen En dat je heel pawn island, moet vernielen... En zo was het meschien 2 jaar later anders lol, ok heel prawn island met de grond gelijk maken ?? hopelijk krijg je dan wel een apache mee.. maar nee das iets te overdreven.. misschien dat dat grote huis op starfish island nog in de bouw is Reageren
fietsje_lol Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 ik denk dat de film studio's ook nog mooier zijn of meer in bedrijf Reageren
Stephan14 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 ej ik heb hier wat nieuwe informatie over lance vance in vice city stories Lance in GTA Vice City Stories In GTA Vice City Stories zien we Lance ook weer terug, als broer van de hoofdpersoon Victor Vance. Je kunt hun tweeën een beetje zien als een Carl-Sweet relatie, alleen speel je hier de grote broer. Lance is nog aardig dom in VCS, zo moet Vic hem regelmatig even op zijn domme dingen wijzen, en neemt hij alles een beetje nonchalant op, ook ziet hij er erg dom uit met een knalrood T-shirt en een grote witte bril op zijn neus. Bron wikigta Reageren
Stephan14 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 hier is nog wat nieuwe informatie over de nieuwe personages in gta vice city stories Over Diego Mendez zijn tot nog toe alleen maar artwork verschenen, maar daardoor krijgen we al wel een goed beeld over hoe hij in het spel eruit zal gaan zien. De voice actor heet Kid Frost, deze man heeft ook de stem van T-Bone Mendez uit GTA San Andreas verzorgd. Speculaties gaan rond dat Diego Mendez familie van T-Bone Mendez is, ook wordt er beweert dat Diego Mendez T-Bone Mendez zélf is. In dat geval betekent het dus dat T-Bone een bijnaam van Diego moet zijn Brian Forbes, één van de contacten van de gebroeders Vance, is een undercover agent. Wanneer de gebroeders Vance in de missie Jump Ship ontdekken dat Forbes een undercover agent is besluit Lance om hem te kidnappen en hem net zolang aan de tand te voelen om belangrijke informatie los te krijgen. Het is nog niet bekend of Forbes het overleeft of vermoord wordt. Marty Jane Williams nog geen info Lazlow in GTA Vice City Stories In GTA Vice City Stories is Lazlow net als in GTA Vice City samen met Couzin Ed de host van V-Rock bron wikigta Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 even off topic: Ik ben geen admin ik ben geen MOD ,maar stephan 14 weet jij dat dubbel posten op het forum niet mag. Ik ben zelf ook een keer de fout in gegaan en ja ik zat ook fout .stephan 14 probeer in het vervolg op je fouten te letten terug on topic: Ik heb weer een paar ideeen. Ik denk weer dat er een paar hotels in de steigers zullen staan met o.a. de ocean vieuw hotel en ik denk ook dat de trailerpark net z is als de trailerpark in sa is bij die grote berg groetjes rinaldo Reageren
Cencicodis Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 de golfbaan zal er in ieder geval wel liggen hoor... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.