Natasja24 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 alleen kom ik er niet uit.Ik heb gezocht naar de courier maar kan hem niet vinden wie kan mij precies de juiste plaats zeggen?densnoods een plaatje ofzo?Sorry dat ik zoveel vraag hoor Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Het is bij de LSC. Er is een klein pleintje voor een winkel en aan de linker kant staat er een BMX. Als je op deze BMX stap start de Courier missie. Bewerkt: 5 augustus 2006 door HerrieM Reageren
Ice Banana Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 De courier's rijden meestel naar SF via de snelwegen van de badlands. Ze zijn te herkennen aan het rode Vierkant/ driehoekje. Je kan ze skippen door op het driehoekje te duwen. Reageren
Natasja24 Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Bedankt heb hem gevonden Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Bedankt heb hem gevonden Dat is fijn. Veel succes met het fietsen Reageren
Natasja24 Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 dank je ik heb hem alweer in 1 x gehaald gelukkig maar Reageren
jeroentjuh13 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 wat is de LSC????? dan ga ik die ook is doen wat is de LSC?????dan ga ik die ook is doen stuur dan ff een PB Reageren
Natasja24 Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 LSC Is Los Santos Courier(toch?) Reageren
Donwell Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Klopt helemaal!! @ ICE BANANA: Dat is de courier die geld naar Big Smoke brengt, die rijd via de Badlands naar Los Santos, maar over die courier hadden we het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.