Big-Bear Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Hey, Gister avond wou ik mijn Web-CCam aan de praat krijgen, dus ik instaleer de benodigde Software, hij doet t nog niet, dus ik kijk of de stekker er goed in zit, dus ik duw alle stekkers die ik ziet even aan, maar er zat er geen 1 los, en floep mijn Monitor valt uit. Dan krijg ik het beeld van: Selft Test b Check Monitor .... g Hier staat ook wat ik weet niet waat n Dus nou krijg ik dat bekant de hele tijd te zien, af en toe start hij gewoon op, komt hij op het bureaublad en 2 minuten valt hij weer uit en hij komt weer op hetzelfde scherm. Ik zit momenteel in Veilige Modus achter de PC, maar daar kan ik haast niks doen, dus heeft iemand een idee hoe het te verhelpen is. Reageren
ikt Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Sluit je PC eens op een andere monitor aan. Friemel waar je eerst aan zat. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Sluit je PC eens op een andere monitor aan.Friemel waar je eerst aan zat. Probleem die is er niet Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Sluit je PC eens op een andere monitor aan. Friemel waar je eerst aan zat. Probleem die is er niet zit je videocard er wel goed in is ze niet wat los gekomen ? scherm nog eens opnieuw aan te sluiten Reageren
Kraay Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Jij zegt dat je nu in veilige modus zit. Werkt je pc dan wel goed? Zo ja, deinstalleer de software die je geinstalleerd had voor je webcam, en je driver voor je videokaart. Download een nieuwe driver voor je videokaart en installeer die. Werkt ie in veilige modus ook niet goed, doe dan wat Crappy-Apple zei. En zorg dat er geen stof zit tussen de aansluitingen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Jij zegt dat je nu in veilige modus zit. Werkt je pc dan wel goed? Zo ja, deinstalleer de software die je geinstalleerd had voor je webcam, en je driver voor je videokaart. Download een nieuwe driver voor je videokaart en installeer die. Werkt ie in veilige modus ook niet goed, doe dan wat Crappy-Apple zei. En zorg dat er geen stof zit tussen de aansluitingen. Videokaart zal het niet zijn, want bij spellen gaat alles perfect, het is gewoon irritant met opstarten, het lijkt wel of hij de ene keer wel aanslaat en de andere keer. Net zoals bij de motor van een auto. Webcam software had ik al uninstalleerd in de Veilige Modus, maar het was dus gewoon toeval toen ik hem installeerde dat hij uitviel. Ik denk gewoon, wat summerbase, ook denkt dat mijn monitor versleten is, hij is al aardg oud dus. Reageren
joshoon Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 aj dat komt me erg bekend voor ik had dat namelijk met me laptop alleen zei iemand anders dat mijn pc mischien is gecrached maar dat leek me een beetje vreemd maar me laptop staat nu nog in de kast en hij wil ook niet opstarten maar sorry ik kan je niet verder helpen en als het probleem zich blijft voor doen dan een monteur erbij halen succes verder Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 je zegt dat je een webcam hebt geinstalleerd, heb je die wel gedeinstalleerd, dan zou het probleem verholpen moeten zijn. Reageren
Johan O. Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 je zegt dat je een webcam hebt geinstalleerd, heb je die wel gedeinstalleerd, dan zou het probleem verholpen moeten zijn. Webcam software had ik al uninstalleerd in de Veilige Modus, maar het was dus gewoon toeval toen ik hem installeerde dat hij uitviel. Reageren
joshoon Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) je zegt dat je een webcam hebt geinstalleerd, heb je die wel gedeinstalleerd, dan zou het probleem verholpen moeten zijn. Webcam software had ik al uninstalleerd in de Veilige Modus, maar het was dus gewoon toeval toen ik hem installeerde dat hij uitviel. Kreeg je ook weleens dit: ( KLIK OP PLAATJE OM TE VEGROTEN) Bewerkt: 7 augustus 2006 door joshoon Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 je zegt dat je een webcam hebt geinstalleerd, heb je die wel gedeinstalleerd, dan zou het probleem verholpen moeten zijn. Webcam software had ik al uninstalleerd in de Veilige Modus, maar het was dus gewoon toeval toen ik hem installeerde dat hij uitviel. Kreeg je ook weleens dit: ( KLIK OP PLAATJE OM TE VEGROTEN) Nee, maar het vage gister, en vandaag start hij gewoon weer normaal op, heel raar, ik snap er nu niks meer van Reageren
joshoon Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 je zegt dat je een webcam hebt geinstalleerd, heb je die wel gedeinstalleerd, dan zou het probleem verholpen moeten zijn. Webcam software had ik al uninstalleerd in de Veilige Modus, maar het was dus gewoon toeval toen ik hem installeerde dat hij uitviel. Kreeg je ook weleens dit: ( KLIK OP PLAATJE OM TE VEGROTEN) Nee, maar het vage gister, en vandaag start hij gewoon weer normaal op, heel raar, ik snap er nu niks meer van Oke nou hopen dat hij het het blijft doen en anders monteur erbij hale succes verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.