San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Origineel: Signature: C&C? Reageren
Xwa Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Nice work ik geef je 8/10 Omdat er nog wel wat dingetjes anders kunnen zoals dat negatieve gezicht. Volgens mij heb je dat gezicht negatief gemaakt hoor anders weet ik niet hoe. Maar ik vind dat persoonlijk niet zo mooi En dat stukje daarnaast dat kleine stukje vind ik lelijk dat zo'n stukje hooft daar zit. Verders Nice work Bewerkt: 5 augustus 2006 door Xwa Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik heb dat stukje links weggehaald: Reageren
Bling Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Mooi hoor GL, dit vind ik misschien wel 1 van je mooiste sigs tot nu toe. (vandaar dat ik ook dit bericht even typ ) Je herkent de sig gewoon niet meer als je hem vergelijkt met het origineel. Je bent er vast erg druk mee geweest. Aan alles is zo'n beetje wel wat gebeurt. En het mooie is dat alles ook nog mooi met elkaar overkomt. Het straalt een bepaald gevoel uit. Wat voor gevoel weet ik niet, maar ik voel toch iets. KUTGW!! Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Algemene commentaar: Deze vind ik de beste signature die ik ooit van je gezien heb. De effecten,render,kleurenschakering etc etc passen alemaal perfect bij elkaar. In mijn ogen is dit de perfecte Tag/Sig. Beoordeling: Achtergrond: 8.9 >Heel nice, goed gebruik gemaakt van de filters. Kleuren: 9.3 >Heel goede kleuren schakering, en dan daar die lens-flare bij is gewoon top. Render: 8.8 >Heel goede keuze, past perfect bij de achtergrond. Effecten: 9.1 >Past perfect bij de render, de effecten aan de ogen is gewoon perfect. Tekst: 8.7 >Deze keer past hij er ook perfect bij. Originaliteit: 8.1 >Het is niet echt origineel, maar de effecten aan de ogen wel, vandaar dat het cijfer terug omhoog gekrikt word.. Eindscore: 9.2/10 Greetz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Goed werk General. v2 is toch een stukkie mooie zonder dat halve hoofd van Mariah. Mooie achtergrond, is niet overheen te kijken. Beetje bloed rond haar ogen ook mooi gedaan. Alleen ik vind haar beetje op een vampier lijken. En de gehele sig is ook mooi belicht! ik geef je een 9.4/10 !! hoog genoeg toch ? Whoopdidoo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.