Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

volgens mij was het meeste al bekend maar tis toch leuk: (met screenshots)

In een Australische game-magazine zijn een aantal nieuwe details bekend gemaakt over de game Vice City Stories. In het spel zal je spelen als Victor Lance en het speelt zich af in het jaar 1984, twee jaar voor GTA: Vice City.

- Victor is een 28-jarige marinier

- Je kan ook gebruik maken van het water, zoals Jet-Ski's

- De animaties zijn beter dan de vorige delen

- Een multiplayer zoals op de PSP is ook aanwezig

- Vice City Stories is "much, much bigger than Vice City"

- Sommige gebouwen zijn nog in aanbouw (voor het jaar 1986)

- Nieuwe wapens en voertuigen

- Je zult een helikopter kunnen besturen

- Radio-zender uit Vice City

- Nieuwe weers-effecten, waaronder bijvoorbeeld een orkaan

- Je zal kunnen zwemmen

- Kortere laadtijden wanneer je een gebouw ingaat

- Verrekijkers zijn aanwezig in het spel

- Draw-distance schijnt beter te zijn dan Vice City op de PS2

- Trip-skips zijn weer terug (een taxi brengt je terug naar het begin van een missie)

- Meer voetgangers en drukte op de straten

Naast al deze info zijn er ook nog een aantal screenshots verschenen in het blad. De scans hiervan kun je hieronder zien.

de scans deden het niet dus ik heb ze ff in word gezet en het document erbij gedaan in de bijlage.

Geplaatst:

Orkaan in GTA, dat moet ik nog zien... uit welke magazine heb je dit gehaald?

Geplaatst:

Orkaan in GTA, dat moet ik nog zien... uit welke magazine heb je dit gehaald?

ik dacht dat k hier geen sites mag zeggen maar vooruit: het orgineel staat hier:

http://www.gtaportable.com/ ik heb t vertaalde ergens anders gevonde maar dat zal k wel nie mogen zeggen en hier heb je ook genoeg aan dus ;)

Geplaatst:

Ten eerste is dit harstikke fout at je doet, ten 2e is dit ook niet nieuw. verder had je zeker wel ergens kunnen lezen dat dat niet mag. dus ik zou niet raar op kijken als die bijlage word verwijdert, die info kan wat beter, er is veel meer bekend, victor lance is ook fout, het is victor vance!

Geplaatst:
Ten eerste is dit harstikke fout at je doet, ten 2e is dit ook niet nieuw. verder had je zeker wel ergens kunnen lezen dat dat niet mag. dus ik zou niet raar op kijken als die bijlage word verwijdert, die info kan wat beter, er is veel meer bekend, victor lance is ook fout, het is victor vance!
sorry hoor ik heb het ook maar gevonden, wat is er illegaal aan me bijlage?en trouwens ik probeer gewoon iets goeds te doen weetikveel wat hier allemaal niet mag, t was leuk bedoelt...
Geplaatst:
sorry hoor ik heb het ook maar gevonden, wat is er illegaal aan me bijlage?en trouwens ik probeer gewoon iets goeds te doen weetikveel wat hier allemaal niet mag, t was leuk bedoelt...

Daarom hebben we ook De ForumRegels :) .

En dit is Warez dit mag je niet posten :ch: !

Geplaatst:

De info die je post komt uit het blad GamePro, en staat ook in dit topic en WikiGTA. De scans mogen, op verzoek van Rockstar Games, niet verspreid worden via het internet.

En ik weet dat ik het verspreiden ervan in het hierboven genoemde topic heb vergeleken met warez, maar warez houdt doorgaans alleen illegale games, muziek, films en dergelijke in. Lijkt op elkaar, maar er is een verschil. ;)

Graag verder in het andere topic.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...