jeroentjuh13 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 hallo, wie vinden jullie de leukste vriendin?? Als je tijd hebt voeg dan ook de reden toen. ik vind denise wel het leukst om dat ze heel erg snel tevreden is. Reageren
Scooter Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Ondanks hier al vast een topic over zal zijn, kun je toch beter even in het vervolg hier een poll topic over maken. Zodat je ook meteen een overzicht hebt. Dan hoef je ook niet meteen te posten om te stemmen, natuurlijk kan je altijd een toelichting erbij zetten. Je maakt een poll topic door op ''Klik hier om de Poll van dit onderwerp te bewerken'' te klikken. Zo kan je steeds een optie invoeren. Maakt het wat handiger, als je wil zien wie het populairst is. Bewerkt: 5 augustus 2006 door Scooter Reageren
Jon-asses Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Hier zijn al veel topics over hoor ! Kijk maar eens hier. Er is nog een poll over, namelijk deze. Gebruik voortaan eens even de Zoekfunctie. Reageren
Jorair Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 ik vind diegen met die monster truck het leukst,ik vind het leuk als ze zelf rijd, bijna elke auto die ze tegen komt ramt ze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.