maddog Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 wie kan me helpen? ik had gta een tijdje niet gedaan en met en nieuwe computer wilde ik hem weer eens doen. ik heb van de pagina missie hulp de missie n.o.e. gedownload want daar was ik vorige keer geblefen. als ik die in gta opstart begint hij van het begin en niet van n.o.e. ik heb het ook met andere save games geprobeert maar hij laad ze gewoon niet. als ik de game gewoon doe en save kan ik de load wel gebruiken. maar ik kan niet gedownloade save`s gebruiken kan iemand me hierbij helpen ik ben niet van plan alles opnieuw te moeten halen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) wie kan me helpen?ik had gta een tijdje niet gedaan en met en nieuwe computer wilde ik hem weer eens doen. ik heb van de pagina missie hulp de missie n.o.e. gedownload want daar was ik vorige keer geblefen. als ik die in gta opstart begint hij van het begin en niet van n.o.e. ik heb het ook met andere save games geprobeert maar hij laad ze gewoon niet. als ik de game gewoon doe en save kan ik de load wel gebruiken. maar ik kan niet gedownloade save`s gebruiken kan iemand me hierbij helpen ik ben niet van plan alles opnieuw te moeten halen Dat komt omdat de savegame die jij gedownload hebt een V1 savegame is, terwijl jij V2 is. Of jij moet een patch downloaden waardoor je V1 krijgt, of je moet V2 savegames downloaden. Bij V2 kun je helemaal niet modden dus geen MTA spelen, geen auto's instaleren etc. Ik raad je dus gewoon aan te downgraden, zodat je ook plezier kan hebben van andere mods! Dit is de patch waarmee je kan downgraden, na de instalatie kun je dus de V1 savegames gebruiken: http://talidan.littlewhitey.net/gtasapatch.exe En hier heb ik een V2 savegame lijst voor je: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...t&p=3434720 -- Dit niet boos bedoelt maar hier zijn al heel wat topic over, volgende keer even de zoekfunctie gebruiken.. Bewerkt: 5 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.