Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 IK hoor dat je ook een rij(driver)school hebt, wat moet je daar dan precies doen, krijg je dan een slipcursus ofzo? :blink: En is er in SA ook een legerbasis te vinden? Heb wel een grot gebouw gevonden met daarachter een legerttruck en in het water een vliegdekschip, maar is er ook een basis waar tanks staan ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 in de rijschool met je tussen kegeltjes rijden enzo , en leren hoe je moet rijden met een platte band , spelers van vc en gta 3 zouden dat normaal met gemak moeten kunnen dit is eigenlijk meer voor de nieuwelingen in gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 in de rijschool met je tussen kegeltjes rijden enzo , en leren hoe je moet rijden met een platte band , spelers van vc en gta 3 zouden dat normaal met gemak moeten kunnen dit is eigenlijk meer voor de nieuwelingen in gta ik hoorde dat die rijschool in SF komt. Dan ben je al 15 uur bezig met het spel. Haddem ze beter in het begin kunnen doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 als ie echt pas in sf komt dan heb je gelijk ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 krijg je eigelijk iets als je alle drive testen hebt gehaalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Is er ook een legerbasis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 weet ik niet maar er is wel een no fly zone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Heb wel stoere dingetjes geleerd en gedaan in de rijlessen.. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik haal die met die rondjes op een vage manier niet steeds 68% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 dat is er door he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webbes Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 leger basis is area 69 en dat komt van area51 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.