Scooter Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Hey, ik ben op zoek naar een skin van Cesar. Ik heb zo even rond gekeken, en ik vond wel een skin die op cesar zou moeten lijken, (wat naar mijn mening niet erg goed gelukt is). zie: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...ile&id=1527 Ik weet niet of iemand toevallig een goeie skin heeft liggen. (met normale ogen etc.) Maar mijn vraag: - Er zal ergens in het spel wel ene skin van Cesar zitten. Ik weet niet of het mogelijk is om die op de plaats van Cj's skin neer te zetten. Als iemand hier meer van weet, hoor ik het graag. Alvast Bedankt! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Het is niet mogelijk aangezien CJ's skin uit verschillende delen bestaat (legs, feet, head, enz.) en Cesar's skin uit GTA San Andreas bestaat uit één bestand. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 ik kan je verder denk ik niet helpen, op google vind ik niets, misschien is er ergens kleding te downloaden, een hemd met een broek en dan een hat tot slot die CJ's hoofd vervangt? en dat shirt vervangt dan ook zijn armen en die broek zijn benen zeg maar. probeer daar eens naar te zoeken.. ik zelf heb nog niets gevonden anders zou ik het wel zeggen Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Dat is echt heel toevallig Scooter, ik had het met -Matthijs- een bekend forum- lid hier nog over. Want hij had hem ook nodig voor een Project waar hij momenteel mee bezig is. En ik kan de skin jou natuurlijk niet laten ontgaan, ik heb hem in de Gta3.img gevonden en ik zal hem je direct geven. Zometeen zal ik even een uitleg geven hoe je hem instaleert! Je vind hem in de bijlage, tevens is hij ingepakt in een .rar omdat een .txd bestand niet toegestaan is op dit forum systeem, althans het appart uploaden van deze bestanden bij deze dus in een .rar wat je bekijkt met een programma zoals Winrar! Ik heb het helaas neit echt zelf geporbeert, maar ik den dat je de CJ skin moet zoeken en dat je de cesar skin dan over de CJ skin moet doen dit doe je allemaal met een GTA3.img Tool. Deze kan je wel downloaden op GtaGames bijvoorbeeld : 'deze'. Het werkt eigenlijk heel makkelijk je vervangt de Txd die ik je gaf in de Bijlage met die van CJ en je bent Cesar in plaats van CJ. Bewerkt: 5 augustus 2006 door SummerBase Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Dat is echt heel toevallig Scooter, ik had het met -Matthijs- een bekend forum- lid hier nog over. Want hij had hem ook nodig voor een Project waar hij momenteel mee bezig is. En ik kan de skin jou natuurlijk niet laten ontgaan, ik heb hem in de Gta3.img gevonden en ik zal hem je direct geven. Zometeen zal ik even een uitleg geven hoe je hem instaleert! Je vind hem in de bijlage, tevens is hij ingepakt in een .rar omdat een .txd bestand niet toegestaan is op dit forum systeem, althans het appart uploaden van deze bestanden bij deze dus in een .rar wat je bekijkt met een programma zoals Winrar! Ik heb het helaas neit echt zelf geporbeert, maar ik den dat je de CJ skin moet zoeken en dat je de cesar skin dan over de CJ skin moet doen dit doe je allemaal met een GTA3.img Tool. Deze kan je wel downloaden op GtaGames bijvoorbeeld : 'deze'. Het werkt eigenlijk heel makkelijk je vervangt de Txd die ik je gaf in de Bijlage met die van CJ en je bent Cesar in plaats van CJ. Dat zal denk ik niet werken aangezien CJ's txd's opgedeeld zijn in verschillende delen. Reageren
Scooter Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 In iedergeval erg bedankt voor alle reacties. Ik zal even kijken (als ik tijd heb) of ik wat uit kan vogelen waardoor het toch lukt. SummerBase ook bedankt, en trouwens is het niet toevallig dat je het er ook over had met -Matthijs-. -Matthijs- is een oudklasgenoot van mij, en we hebben allebei die skin nodig. Vandaar. Maargoed, ik zal even wat dingetjes uitproberen van wat je zei. Dit helpt ons (waarschijnlijk) wel verder. Jullie merken nog wel waarom. Nog bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.