Jump to content

forum aanmaken

Recommended Posts

Geplaatst:

Zim een forum maak je never- nooit niet onhackbaar. Zelfs Windows is te hacken dus echt alles wat gemaakt is op de wereld is te hacken, maar het ligt maar net eraan hoe goed je de beveiliging hebt ingesteld. Tevens zoekt toonn helemaal niet naar tips over het beveiliging, reken er maar op dat een normale IPB : 1.3.× gewoon toegankelijk is zonder problemen van dien, tenminste als je niet professioneel gaat beginnen. Een hacker gaat heus geen hobby Project verknallen en als hij dat wel doet is het een zeer zwak personoon. Tevens zal ik ook de vraag van Toonn een paar posts hierboven wat nader- belichten.

Een site is een pagina die je op je computer schrijft deze moet je uploaden naar een host, dit weet je onderhand wel met de uitleg van de mensen in dit topic. Als je gratis gaat beginnen doe je dit bijvoorbeeld bij 'Funpic.de' of 'Freewebs.com' een gratis plek voor op het internet aanvragen, hier kun je helaas dus geen automatische Domein aan vast knopen je krijg dus een vooreeld: 'Www.freewebs.com/toonnn'. Dit staat niet echt professioneel dus je kan er een .tk adres overheen gooien deze link dus eigenlijk alleen door naar het eerder genoemde adres. Zo kan het bij .nl en .com ook, maar als ze dus gaan kijken waar je werkelijk bent, komt het wat onprossioneel over. Dan kun je ook nog de site bij het bedrijf waar je de .nl of .com adressen koopt je site laten hosten, want dan kan het bijvoorbeeld: 'www.toonn.nl/plaatje.jpg' worden in plaats van bij freewebs 'www.freewebs.com/toonn/plaatje.jpg'. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel toonn! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

hey ik heb nu via deze site een forum aan kunnen maken

http://www.forumup.be/

dit is mijn site: http://www.matrix-forum.lyp.nl/

ik moet allen nog veel veranderen (ik had een achtergrond gedownload en op m'n site gezet maar die bovenste kadertjes zijn in een andere taal , hoe kan ik die veranderen?)

moet ik nu nog een hostingpakket hebben of doet phpbb dat 8)

Bewerkt: door toonn

Ik kan je wel een site geven met bepaalde achtergronden en vul het zelf maar aan, maar volgens mij heeft die service : 'Forumup.be' de servers in eigen handen dus je kan niks aan passen in de hoofd bestanden. Dit is dus ook een gratis pakket de Hosting hoef je volgens mij dan ook niet onder eigen handen te nemen. Het is mischien beperkt, want het bied niet echt meer dan je voor ogen had. Je kan er in ieder geval zonder kosten een platform mee de lucht in brengen en dat is wat mij betreft het belangerijkste. Tevens weet je ook dat je geen reclame mag maken naar je eigen forum hé, dat is dus niet echt zo slim, maar het is niet een tegenstander van dit forum, verder heb ik er niks op aan te merken verder. Als er nog een probleem is dan zeg je het maar, maar je hebt niet de mogelijkheid tot de FTP neem ik aan, als je die wel hebt moet je het even zeggen, dan kan ik je wel helpen! :cya:

'Hier' vind je een overzicht met templates voor een PhpBB board!

Bewerkt: door SummerBase

sorry van de link van de website het was niet de bedoeling om reclame te maken

Bewerkt: door toonn
  • 2 weken later...
Geplaatst:

hey

ik heb nu een goed forum en vele extra opties moet ik niet hebben, alleen zou ik echt graag en andere

template willen

als ik ergens anders een css template vind, kan ik die dan op m'n forum zetten 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...