Cosmo Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 ik hoorde dat je eigenmuziek in je radio kan douwen maar kan iemand mij vertellen hoe,..? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 ik hoorde dat je eigenmuziek in je radio kan douwen maar kan iemand mij vertellen hoe,..? Dat kan inderdaad ja . Plaats je liedjes in User Tracks in San Andreas User Files (WMA en MP3). Ga in GTA SA naar Options >> Audio options >> User Track Options >> Scan User Tracks. Dan kan je ze horen in een auto. Veel succes! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
the_fa2man Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Of bij de xbox als je een cd met liedjes in de xbox plaatst en het opslaat in je xbox dan moet je sanandreas aan doen in een autotje b.v. ziten en naar user track list ofzoiets kijken dan hoor je die liedjes Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Maar nog een vraag op wat heb jij gta SA Reageren
Cosmo Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Jah ik speel gta sa ?? PC waarvoor \? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.