jeroentjuh13 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik haat OG Loc die nep gangster het meest Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik haat ze beide, ze zijn gewoon harstikke nep. Reageren
ik zib it Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 uh ik kies vooru (madd dog) saaie gast Reageren
cactusdildo Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 OG loc is vet!! -CJ; Where's Jeffery? -Hamburgerguy; Oh, he's just promoted! hahaha is die 'mega gangester' met zo'n domme hamburgerpet en uniform de vloeraan het schrobben Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 OG LOC, Madd Dogg heeft de stem van Ice T. En OG LOC is een noob die alles naaapt van Madd Dogg. Reageren
Donwell Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 OG Loc, vuile naaper!! Reageren
quinton Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 OG loc natuurlijk Wat valt er nou te haten aan MadDog hijs allemaar cool Reageren
Ben007 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 OG Loc want Madd Dog valt best mee maar OG Loc niet Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 OG LOC OG Loc is Wankster Madd Dogg is Pimpie Reageren
Preddy Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 die stem van OG Loc is niet om aan te horen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) OG Loc ik haat hem waarom: 1. Hij is een vuile dief 2. hij heeft een rot stem 3. hij schept te veel op, maar hij kan niets. 4. Hij begrijpt ook niet veel. Laat die OG Loc maar lekker uitwerken bij die hamburger tent, kan hij schoonmaken (''Hij heeft toch niet beters te doen'') Bewerkt: 6 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 OG Loc ik haat hem waarom:1. Hij is een vuile dief 2. hij heeft een rot stem 3. hij schept te veel op, maar hij kan niets. 4. Hij begrijpt ook niet veel. Laat die OG Loc maar lekker uitwerken bij die hamburger tent, kan hij schoonmaken (''Hij heeft toch niet beters te doen'') OG Loc is niet de dief, CJ is uiteindelijk degene die voor hem gaat jatten van Madd Dog. Ik vind ze allebei nep, ze hadden van mij part er niet in hoeven zitten. Jeffrey (of OG Loc ) is een wannabe gangster die niet kan rappen, en Madd Dog is gewoon ook dom, hij draagt een trui die hem geloof ik 3 maten te klein is. Reageren
CesarVialpando Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Hangt er een beetje van af, allebei wel en niet. Voor Madd-dog moet je in een lompe boerewagen voor hem naar het ziekenhuis rijden, maar hij brengt wel daarna vette missies met zich mee, zoals parachutespringen om zn huis te bevrijden etc. En OG Loc is juist andersom, die is echt grappig, met z'n klotehoofd, maar je moet altijd van die teringmissies doen(op één na, Life's a Beach, geweldig:D) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik vond de missie Madd Dog's Rhymes van OG Loc wel stoer, Ninja-style een villa insluipen en iedereen de keel doorsteken Reageren
Natasja24 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 OG Loc ik haat hem waarom: 1. Hij is een vuile dief 2. hij heeft een rot stem 3. hij schept te veel op, maar hij kan niets. 4. Hij begrijpt ook niet veel. Laat die OG Loc maar lekker uitwerken bij die hamburger tent, kan hij schoonmaken (''Hij heeft toch niet beters te doen'') OG Loc is niet de dief, CJ is uiteindelijk degene die voor hem gaat jatten van Madd Dog. Daarom vind ik OG Loc eigenlijk wel grappig.Ik haat die Maddogg eigenlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.