moechy Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 aaan de stemmen te zien is og loc de meest gehate persoon de vuile wannabe gangsta Reageren
Natasja24 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik had op Madd Dog gestemd:D Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ik heb op OG Loc gestemt want hij hoort bij het gepeupel van Big Smoke net zoals Big Poppa, Ryder, alle mensen in BS's crack house(ja ik liet daar niemand levend achter, niet eens de danseressen), Big bear(hij moet ook dood want hij is ook van de ballas en aan de drugs) en die f*king irritante B Dup. En ik haat dus al die gasten die hier bovenstaan genoteerd! Zo, dat wou ik ff kwijt. wakkiegeslacht Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ik heb op OG Loc gestemt want hij hoort bij het gepeupel van Big Smoke net zoals Big Poppa, Ryder, alle mensen in BS's crack house(ja ik liet daar niemand levend achter, niet eens de danseressen), Big bear(hij moet ook dood want hij is ook van de ballas en aan de drugs) en die f*king irritante B Dup. En ik haat dus al die gasten die hier bovenstaan genoteerd! Zo, dat wou ik ff kwijt. wakkiegeslacht Big Bear sluit zich weer aan bij de Grove in de missie Beat down on B Dup Reageren
joost_vd Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 maddog natuurlijk das tenminste een echte gangsta rapper ... og loc die mag lekker gaan boenen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.