Jarno Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik heb d.m.v. geheugen adressen de models gevonden (DexX eigenlijk van GTAForums.com maar oke) waarbij je de auto's van politie kan wijzigen en de models van politiemannen. Ik heb eerste veranderd in een Stretch (Waarbij raar genoeg geen chauffeur inzit?) en de politie mannetjes waren nu CJ's met een snor . Ik zal kijken of ik hiervan nog meer werk kan maken in vorm van een simpele trainer (Waarvan ik hoogstwaarschijnlijk een beta releasen en nooit meer aanzal werken ). Hier is alvast het filmpje. Download (WMV-formaat) Reageren
Schno009 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 lol, ik denk ook dat ik weet hoe het komt van die chauffeurs, de bestuurderspositie van een gewone politieauto zit verder naar achteren als in een stretch, dus spawnt hij verder achterin de auto Reageren
Jarno Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Maar dan zal er op een gegeven moment toch wel iemand uitstappen? Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 misschien niet omdat de deuren te ver naar voren zitten Reageren
Puma Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 je moet in 3dsmax ff de coördinaten van de zitplaatsen veranderen, dan gaat het wel goed (denk ik). hier kan je ook zwaailichten erop zetten. ik zal kijken wat ik kan doen ik ga ff kijken of ik de stretch zwaailichten kan geven en de zitplaatsen kan veranderen... onee dat zou nooit kloppen dat probleem want de zitplaatsen zijn in de stretch zelf al 'neergezet'. maarja ik zal even kijken, anders verander ik de coördinaten van de stretch zelf en plaats ik de stretch iets naar achteren zodat het klopt met de zitplaatsen van de politieauto. Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Leuk gedaan, je hoeft niet meer bang te zijn voor boze agenten want die kunnen de deur niet vinden. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 haha lol, vet grappig filmpje! goed gedaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.