Kzaf Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 hoi, in het spel heb ik soms dat mijn sex appeal hoog en de andere keer laag ligt...heb jij ook ideen? Reageren
Bling Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Iemand stelde die vraag eerder in dit topic, toen heb ik daar al antwoord op gegeven. Hopelijk heb jij er ook wat aan. Bewerkt: 5 augustus 2006 door Bling Reageren
De Huib Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 het kan komen door de auto waar je in rijd, somige auto's hebben een hoger sex appeal dan andere auto's Reageren
the_fa2man Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Maar in welke auto rijd je dan de auto in je garage je rijdt toch in verschillende auto's je steelt ze op straat enzo of gaat het om de auto's in je garage Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Maar in welke auto rijd je dan de auto in je garage je rijdt toch in verschillende auto's je steelt ze op straat enzo of gaat het om de auto's in je garage Het gaat meer om de getunde auto's. Zoals de lowriders die kun je heel erg mooi pimpen met allemaal hele mooie spullen, zoals nieuwe bumpers, paintjobs, side skirt, banden etc. etc. Hoe duurder hoe beter. Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de auto zelf, maar volgens mij zijn het voornameijk de gepimpte auto's die zorgen voor de hogere sex-appeal. Reageren
Vinewood Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Kleding speelt ook een rol Kleding geeft ook sex-appeal. Didier sash ( weet niet exacte naam ) geeft meer appeal dan binco natuurlijk, En natuurlijk de auto, wat hierboven mij al is gezegt Reageren
cactusdildo Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 welke winkel is na Diddier Sash het duurste? Victim Of Zip? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) welke winkel is na Diddier Sashhet duurste? Victim Of Zip? Volgens mij is Victim het duurst van de twee . Ik heb de eerste twee torso's en de eerste twee broeken met elkaar vergeleken: Torso 1: $75Torso 2: $1620 Broek 1: $875 Broek 2: $80 Torso 1: $65Torso 2: $65 Broek 1: $150 Broek 2: $150 Het kan natuurlijk zijn dat alleen in de éérste paar zulke grote verschillen zitten, maar ik denk dus dat Victim het duurste is van de twee. EDIT: Ter extra verduidelijking... Duurste 'Torso': $1620Duurste 'Legs': $1000 Duurste 'Shoes': $1000 Duurste 'Chains': $550 Duurste 'Watch': $3000 Duurste 'Shades': $500 Duurste 'Hat': $900 Duurste 'Torso': $90Duurste 'Legs': $150 Duurste 'Shoes': $135 Duurste 'Chains': $350 Duurste 'Watch': $220 Duurste 'Shades': $150 Duurste 'Hat': $40 Dit zegt voldoende denk ik . Victim is de duurste . Ook de andere heb ik nu een beetje vergeleken en bij bijna alles is Victim (veel) duurder als Zip. Bewerkt: 7 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Maar in welke auto rijd je dan de auto in je garage je rijdt toch in verschillende auto's je steelt ze op straat enzo of gaat het om de auto's in je garage Het gaat meer om de getunde auto's. Zoals de lowriders die kun je heel erg mooi pimpen met allemaal hele mooie spullen, zoals nieuwe bumpers, paintjobs, side skirt, banden etc. etc. Hoe duurder hoe beter. Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de auto zelf, maar volgens mij zijn het voornameijk de gepimpte auto's die zorgen voor de hogere sex-appeal. Nog over de auto's: Het gaat er niet om of ze getuned zijn. Het gaat er ook niet om welke auto's er in je garage staan. Het gaat erom in welke auto je rijdt op het moment dat je je vriendin ophaalt. Als je bijvoorbeeld in een Walton of Regina rijdt, zul je weinig sex appeal hebben. MAar kom je in een Stretch (Limousine) of een Infernus, dan ligt je sex appeal veel hoger. Een aantal auto's waarvan het sex appeal erg hoog is zijn: - Infernus - Cheetha - Stretch - Comet - Buffalo - Sentinel - Tahoma - Merit - Alpha - ZR-350 - Huntley - Euros Als je in één van deze, en sommige andere, auto's aankomt, zal je vriendin je zeker leuk vinden! Bewerkt: 7 augustus 2006 door Flying Dutchman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.