Jump to content

sex appeal

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Iemand stelde die vraag eerder in dit topic, toen heb ik daar al antwoord op gegeven.

Hopelijk heb jij er ook wat aan. ;)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Maar in welke auto rijd je dan de auto in je garage je rijdt toch in verschillende auto's je steelt ze op straat enzo of gaat het om de auto's in je garage

Geplaatst:
Maar in welke auto rijd je dan de auto in je garage je rijdt toch in verschillende auto's je steelt ze op straat enzo of gaat het om de auto's in je garage

Het gaat meer om de getunde auto's. Zoals de lowriders die kun je heel erg mooi pimpen met allemaal hele mooie spullen, zoals nieuwe bumpers, paintjobs, side skirt, banden etc. etc. Hoe duurder hoe beter. Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de auto zelf, maar volgens mij zijn het voornameijk de gepimpte auto's die zorgen voor de hogere sex-appeal.

Geplaatst:

Kleding speelt ook een rol ;)

Kleding geeft ook sex-appeal.

Didier sash ( weet niet exacte naam ) geeft meer appeal dan binco natuurlijk,

En natuurlijk de auto, wat hierboven mij al is gezegt

welke winkel is na Diddier Sash

het duurste? Victim Of Zip?

Volgens mij is Victim het duurst van de twee :Y . Ik heb de eerste twee torso's en de eerste twee broeken met elkaar vergeleken:

Torso 1: $75

Torso 2: $1620

Broek 1: $875

Broek 2: $80

Torso 1: $65

Torso 2: $65

Broek 1: $150

Broek 2: $150

Het kan natuurlijk zijn dat alleen in de éérste paar zulke grote verschillen zitten, maar ik denk dus dat Victim het duurste is van de twee.

EDIT: Ter extra verduidelijking...

Duurste 'Torso': $1620

Duurste 'Legs': $1000

Duurste 'Shoes': $1000

Duurste 'Chains': $550

Duurste 'Watch': $3000

Duurste 'Shades': $500

Duurste 'Hat': $900

Duurste 'Torso': $90

Duurste 'Legs': $150

Duurste 'Shoes': $135

Duurste 'Chains': $350

Duurste 'Watch': $220

Duurste 'Shades': $150

Duurste 'Hat': $40

Dit zegt voldoende denk ik ;). Victim is de duurste :Y . Ook de andere heb ik nu een beetje vergeleken en bij bijna alles is Victim (veel) duurder als Zip.

Bewerkt: door Dutchy3010

Het gaat meer om de getunde auto's. Zoals de lowriders die kun je heel erg mooi pimpen met allemaal hele mooie spullen, zoals nieuwe bumpers, paintjobs, side skirt, banden etc. etc. Hoe duurder hoe beter. Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de auto zelf, maar volgens mij zijn het voornameijk de gepimpte auto's die zorgen voor de hogere sex-appeal.

Nog over de auto's: Het gaat er niet om of ze getuned zijn. Het gaat er ook niet om welke auto's er in je garage staan. Het gaat erom in welke auto je rijdt op het moment dat je je vriendin ophaalt. Als je bijvoorbeeld in een Walton of Regina rijdt, zul je weinig sex appeal hebben. MAar kom je in een Stretch (Limousine) of een Infernus, dan ligt je sex appeal veel hoger.

Een aantal auto's waarvan het sex appeal erg hoog is zijn:

- Infernus

- Cheetha

- Stretch

- Comet

- Buffalo

- Sentinel

- Tahoma

- Merit

- Alpha

- ZR-350

- Huntley

- Euros

Als je in één van deze, en sommige andere, auto's aankomt, zal je vriendin je zeker leuk vinden! ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...