Jump to content

vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

is sa:mp nou gewoon lopen enzo niet alleen maar racen en zoja welke moet ik dan downloaden ik zit op de site www.sa-mp.com en dan download welke moet ik dan downloaden?iedergeval geen linux want ik heb windows maar moet ik dan de client downloaden of windows server en maakt de mirror nog uit of raden jullie me een mirror aan? lavast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)
is sa:mp nou gewoon lopen enzo niet alleen maar racen en zoja welke moet ik dan downloaden ik zit op de site www.sa-mp.com en dan download welke moet ik dan downloaden?iedergeval geen linux want ik heb windows maar moet ik dan de client downloaden of windows server en maakt de mirror nog uit of raden jullie me een mirror aan? lavast bedankt

Ja SA:MP is lopen, schieten, racen. Je kan er eigenlijk alles doen. Hoofdzaak hier is toch wel het vrij rondlopen en schieten. Je kan hem gewoon downloaden op de site zelf. Je moet SA:MP 0.1b Client nemen, en de mirror waar je hem vandaan neemt maakt niet zoveel uit. Ik zou GTAGarage nemen maar dat is persoonlijk. Die andere Windows server is als je een eigen server wil beginnen.

Je hebt ook nog andere MP voor GTA, dat is MTA. Hier draait het volldig om het racen. Meer info vind je uiteraad op de site van hen. http://www.multitheftauto.com/

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

ok dan ga ik dat nu proberen ik zeg ut wel als het lukt of niet :*D

ik heb hem gedownload enzo maar als ik hem open krijg ik dit bericht en het blijft maar komen:

Access violation at address 004CC638 in module 'samp.exe'.Read of address 00000000

en dat blijft maar komen :?

ok ik heb hem nu gedownload maar nu is het probleem dat ik geen servers meer zie als ik sa:mp opstart :?

moet nog ergens opdrukken ofzo kan iemand mi helpen met dit LAAT MAAR IK HEB UT AL GEVONDE :D

Bewerkt: door dragxster

Links onder in SA-MP zie je staan Favorits Internet Official

Klik op Internet om de Server te zien ;)

Edit;;

Hier kan dus een :slotje: op :D

Bewerkt: door Fano;;

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...