Fuffie Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) hoeveel kost eigelijk de the sims twee eigelijk sorry maar de twee op het toetsenbord werkt niet maar hoeveel kost de sims twee. EDIT: 2 TWEE grapje Bewerkt: 5 augustus 2006 door fuffie Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) De Sims 2 kost op het moment zonder uitbreidingen: '€59,99'. Dan heb je nog een aantal uitbreidingen en dat gaat helaas wat meer geld kosten, de Sims 2 kent nu een aantal uitbreidingen waaronder: 'Studentenleven', 'Nachtleven', 'Gaan het maken' en er komt binnenkort ook weer een nieuwe uitbreiding. Dan komen er met de feest- dagen ook altijd exclusieve uitbreidingen zoals een; 'Kerstpakket', 'Meubelpakket'. En vul het rijtje zelf maar aan. De prijzen van die pakketen zijn aardig hoog die liggen zo rond de: '€40'. Als je dan gaat uitrekenen kun je uitkomen op een heel hoog bedrag, ik reken het even snel uit: '1× €60 = €60', en bijvoorbeeld '6× €40 = €240' is bijvoorbeeld bij elkaar €300. En dan komen er waarschijnlijk nog meer uitbeidingen, natuurlijk moet je er gewoon een liefhebber van wezen, mar ik ben ook gestopt met de Sims, omdat het gewoon verveelt op ten duur. De uitbreidingen zijn echt heel erg leuk, maar de prijs is gewoon niet correct. Ik zou dus alleen het eerste deel kopen, maar niet de uibreidingen. Veels te veel geld voor het géén wat je krijgt, natuurlijk had ik je belooft uit te leggen wat je allemaal kunt doen met de uitbreidingen dus dan zal ik dat ook even doen, je vind de uitleg uiteraard hieronder! Studentenleven: Dit is de eerste uitbreiding die de Sims 2 in nederland kent, het was gezien de prijs even schrikken, maar veel mensen vonden het over het algemeen een zeer geslaagde uitbreiding. Ik vond toen ik hem kocht het een saai spel, maar toen ik zag wat je allemaal extra kon veranderde dat gevoel echter sterk. Je kan bijvoorbeeld in een Familie huis gaan wonen, samen met vrienden. Daar kan je zonder ouders een geheel ruig en adembenemd studentenleven- doorbrengen. Nachtleven: Ik wist nog dat deze Sims uitbreiding uit kwam, ik was toen echt op gefocust, omdat ik van het nachtleven hou. Ik haalde hem op en mijn eerste gedachten waren, wat een ongeloofelijk spel. Ik kon echt mijn ogen niet geloven, je kan disco's maken en de opties, je kan naar een geheel vernieuwde stad gaan en vul deze lijstmet veel opties zoals: 120+ nieuwe objecten erbij. Een echt mooie uitbreiding deze is het geld dus wel waard. Kerstpakket: Rond de kerst kwam het kerstpakket uit. Speciaal om in de sfeer te blijven, ditmaal was het niet een versie die je in de winkel kan kopen, maar toen ik dit pakket had gedownload van de officiële betaal site van Magix kwam ik er al snel bedrogen uit. Het was een heel klein pakket en daarmee hield het eigenlijk wel op, helaas. Verder wel een leuke sfeer, maar geen extra opties. Niet doen dus, maar dat kan ook bijna niet meer. Gaan het maken:Dit is een gewilde uitbreiding waarin je een eigen bedrijf moet beginnen, het is een best lastige klus om dit te doen. Aangezien er een paar eisen aan je gesteld worden, maar dit gaat je uiteraard zeker lukken. Maak een thuis bedrijf of doe iets heel anders in het daarvoor bestemde gebied. De keuze is aan jou ik heb sinds deze uitbreiding geen spel meer gekocht, omdat ik me bedrogen voel, maar ik heb me wel in dit spel verdiept uit interesse. Familiepret: Dit is ook een leuk pakket, met een weldaverend leuke collectie met spullentje's. Ik heb deze ook weer niet gekocht, maar ik heb van andere vernomen dat het een leuk pakket is, maar dat de prijs nog steeds te hoog is voor wat het pakket te bieden heeft. Helaas, maar ik vind het ook eigenlijk een beetje onzinnig om zo'n pakket te kopen, want ze konden net zo goed het pakket gratis en voor niets op internet aanbieden. Wat mij betreft neit doen, vind ik! Prijzen Sims 2 - Complete Collectie! De Sims 2: €59,95 De Sims 2 Studentenlevel: €34,95 De Sims 2 Nachtleven: €34,95 De Sims 2 Gaan het Maken: €34,95 De Sims 2 Kerstpakket: €14,95 De Sims 2 Familiepret: €14,95 Bewerkt: 5 augustus 2006 door SummerBase Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) hoeveel kost eigelijk de the sims twee eigelijk sorry maar de twee op het toetsenbord werkt niet maar hoeveel kost de sims twee.EDIT: 2 TWEE grapje De sims 2 kost op dit moment nog € 59,99. De prijs is na de release nog niet gedaald en je moet nog even geduld hebben wil je hem goedkoper hebben. Misschien kun je bij een gameshop bij jou ergens wel een aanbieding vinden.. --------------------- 1. Gaan het maken €34,95 2. Nachtleven €37,50 3. Studentenleven €34.95 4. Familiepret €14,95 5. Kerstpakket € ?? 6. Glamourpak €12,50 ---- Ze zijn allemaal leuk, ik neem ze even met je door. De eerste uitbereiding die uitkwam voor De Sims 2 was Studentenleven. Het woord zegt het al je bent zelf een student en jij moet naar school, leren, in een studentenhuis wonen etc. In dat studentenhuis kun je heel veel. Ik heb het dan over: Een bandje maken, studentenfeestjes organiseren, frauderen, en meer! Daarna kwam de Sims 2 nachtleven, hier draait het vooral om uitgaan, en feesten. Nodig je vrienden uit en ga samen naar een restaurant in de stad. Je kunt overal heen: naar de disco, bowlen, een lekker hapje eten of gewoon lekker thuis blijven in een bubbelbad. Tevens bevat deze uitbereiding ook heel veel nieuwe voorwerpen (125) wat sowieso altijd leuk is! Toen kwam er een pakket. Een kerst pakket je hebt hier eigenlijk geen extra opties. Behalve dat je 40 nieuwe objecten er bij krijgt. Denk aan: Kerstbomen, sokjes voor aan de openhaard, lichtgevende rendieren, fraaie licht decoraties, en meer. Hierna kwam de Sims 2: Gaan het maken. Naar mijn idee de beste uitbereiding. Want je kunt nu je eigen winkel starten. Van speelgoedwinkel tot plantenshop. Je bent de grote baas en bepaalt wie ontslagen of aangenomen word. Hoe vriendelijker je tegen de klanten bent hoe beter je gaat verkopen. Aan het begin moet je alles nog even ontdekken, maar hij is zeker de moeite waard. Je krijgt ook 125 nieuwe objecten! De sims 2: Familiepret. Het zijn wat aanvullende objecten wat leuke kleren, en objecten. Je krijgt bij aanscgaf er 60 nieuwe objecten bij. Verder geen bijzonderheden. En dan de onlangs uitgekomen uitbereiding: Glamour pakket, die heb ik nog niet maar er zitten wat leuke spullen bij! Bewerkt: 5 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.