Jump to content

Geforce 7500

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb een besluit kunnen nemen over een pc, we gaan hem eind augustus halen, maar ik lees dat er in de pc de volgende videokaart zit: NVIDIA® GeForce™ 7500LE Turbocache, ten eerste dacht ik, he die staat niet op de site van nvidia, maar wel, ik zocht met de zoekfunctie daar en vond hem, maar ik vind er echter geen enkele informatie over... kan iemand mij er informatie over geven? want ik wil natuurlijk wel weten wat er in mijn computer zit ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Geforce videokaarten zijn over het algemeen wel goed, een 7500 Lb Turbocahce

lijkt me daarintegen ook niet slecht, hoeveel shared videogeheugen zit er eigenlijk op?

Of weet je dat ook niet?

Als ik verdere informatie erover kan vinden dan laat ik het je wel even weten.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Om te beginnen moet je nooit turbocache nemen, turbocache snoept geheugen van je RAM en is dus niks.

Voor de 293x zeg ik daarom stel er zelf een samen!

Geplaatst:

*tripple zucht*

Koop nu gewoon die pc en upgrade videokaart later! Je hebt nu al weet ik het hoeveel topic's en posts gemaakt over die pc die je 'ooit' gaat aanschaffen. Maar om je de waarheid te vertellen, die videokaart sucks ass. Omdat ie geheugen van het intern afpakt. Nu is dat voor gewoon gebruik geen ramp omdat ie nog wel wat zelf op zen kaartje heeft, maar wil je gaan gamen(wat je toch wel zal doen). Is dat niet zo fijn. Dus pleur je er later een 7600 of hoger in heb je een hele goede pc, wat ik je dus ook aanraad ;) .

Geplaatst:

Je zal zelf iniedergeval geen informatie vinden over de videokaart op de site van NVidia, hoogstens de specificaties de chipset. Want NVidia zelf maakt geen videokaarten. Het dochter bedrijf van NVidia daarintegen (XFX) wel.

Geplaatst:

ja, ik ga sparen voor de volgende videokaart: een Asus 7600 gs 512 mb Gddr3 geheugen met passieve koeling voor 160 euro.

Geplaatst: (bewerkt)
ja, ik ga sparen voor de volgende videokaart: een Asus 7600 gs 512 mb Gddr3 geheugen met passieve koeling voor 160 euro.

GDDR3, bedoel je geen DDRII? :sigaar: Ik kan namelijk geen 7600GS vinden met GDDR3 geheugen. de GT versie heeft wel GDDR3 geheugen. Daarom denk ik dat je de 7600GT bedoeld? omdat die ongeveer die prijsklasse heeft.

Dus daarom zou ik gewoon je pc die je in gedachte hebt kopen en daarna die videokaart kopen(Of als je op dat moment wat meer geld hebt voor een 7800xx gaan) ;) .

Bewerkt: door Kraay
Geplaatst:
Nee, het is een ASUS EN7600GS/top/htd PCI e 512 Gddr3 €159 bij alternate

Geef me dan die link, die videokaart bestaat gewoon niet. Als ik zoek op asus EN7600GS vind hij die niet, wel deze maar die heeft ook DDRII geheugen, netzoals alle 7600GS'en voorzover ik gezien heb.

Geplaatst:

Flipkip doen we ook even rustig, wij helpen hier niet, omdat het onze Baan is. Wij helpen jullie, omdat we kennis hebben van diverse zaken die wij graag met jullie delen. Ik heb zelf ook in de Vakantie de Computer Totaal gekocht en ik kan mij wel heugen dat er een advertentie staat van Alternate dus het zal wel waar zijn. Ik heb dus op Alternate gezocht en ik kreeg 'dit' resultaat. En zoals Kraay al zei dit is absoluut geen GDDR3 maar een DDRII. Helaas maar waar van die type hebben ze geen GDDR3, want anders zou het vast en zeker op Alternate staan. Ik denk dat je toch voor iets anders moet gaan, want DDRII is niet echt bij de tijd, of vind jij van wel. Ik kan je verzekeren dat het niet zo is, dus ga wat anders zoeken en kom daarna weer met een voorstel. Ik weet dat het hard aan komt, maar wij helpen je er heus wel bij Flipkip. Tevens wens ik je veel succes en ik hoop dat het je gaat lukken, en mocht er nog wat wezen stel het gerust voor. :cya:

Geplaatst:

ik weet, maar in de alternate advertentie stond hij 3 onder die van 149, maarja.. hij zou wel uit het assoirtement zijn dan.

Geplaatst:
WOOT, hij stond wel achterin bij de Computer totaal van deze maand bij alternate!

Dat zal dan wel een typfout zijn van diegen die dat krantje het gemaakt. Neem nou maar van ons aan dat er geen GDDR3 bestaat voor 7600GS. En voor die prijs, €159 kun je voor €15 meer al aan een 7600GT komen, en de GT is een slag beter dan de GS. En noem is je budget dat je aan een viodekarat wil uitgeven, dan kan ik of iemand anders een goede kaart voor je uizoeken.

Geplaatst:

nouja... ik wil deze nu nemen: >>KLIK<<

ik heb hier een vraagje over... ondersteund deze kaart een resolutie van 1440×900? want ik wel er een 19" breedbeeldscherm kopen omdat hij het voordeligst is enzo.

Geplaatst:

Uhm, wil jij een resolutie van 1440x900 op een ''19 beeldscherm, zozo dat vind ik knap dat je dat wilt.

Nee maar ff serieus, 1440x900 is een resolutie die gebruikt word op laptobs met een breed beeldscherm.

Ik denk dat je eerder 1600x1200 bedoeld aangezien die goed geschikt is voor een ''19.

Maja nu gaan we het ff over die kaart hebben, het is zeker geen slechte kaart. Maar ik neem ff een vergelijking met deze kaart en mijn eigen Club3D 7600GT.

Die van jouw is DDRII en die van mij GDDR3 dat is dus al beter.

De snelheid van de gpu is 550mhz die van mij is 560mhz niet veel meer maar toch.

De snelheid van het geheugen is 950mhz die van mij 1400mhz dat is dus al heel wat sneller.

Het enige wat dan nog beter is, is dat hij 512mb is in plaats van 256mb, maar 256mb is toch meer dan voldoende,

Ofwel, met €25 bijbetaling heb je wel een veel betere.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...