Jump to content

De verdwijning van Donald Love

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het nogal raar dat Donald Love zomaar ineens verdwijnt.

Er was geen enkele reden voor, hij had een prachtig gebouw en zijn zaakjes goed voor elkaar.

Ik hoorde een theorie dat Darkel oorspronkelijk opdracht had gegeven om hem te laten vermoorden, maar omdat Darkel eruit is gehaald hebben ze hem maar gewoon laten verdwijnen.

Echter, in de korte scene die je ziet zie je een leeg kistje.

Ik vind dat nogal raar, wat zat erin, waarom staat het er, waar is het voor?

Heeft iemand theorieeen?

Screenshot:

hetkistjehs6.th.png

Geplaatst:

inderdaad in darkels missie zou je hem vermoorden door een dodo het gebouw in te laten vliegen waarna hij dus dood is en je voor het laatst op zn gebouw komt om dat doosje te vinden, op dat moment is hij dus al dood alleen omdat dat gedeelte met de dodo eruit is gehaald lijkt het een beetje raar. dit is wat ik denk maarja ik kan het ook best fout hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat hij gevlucht is, net zoals in GTA LCS. Hij voelde zich bedreigd en vertrok dan maar met het vliegtuig in de missie Love On The Run. Hij kan ook dood zijn, maar dan weet ik wel niet wie hem gedood heeft. Volgens mij is het een groot raadsel, net zoals is Maria wel of niet dood. En ik denk dat Rockstar dit niet gaat verklaren in een volgende GTA.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

Er is een verband tussen de verdwijning van Donald Love en Darkel. Alleen kunnen we gissen naar de waarheid. Op wikigta zie je een beschrijving van Donald Love. Die beschrijving vertelt dat de missies van Donald Love in GTA III meestal draaien om een vreemd pakketje ophalen of afleveren. Het enige wat ik kan verzinnen is dat Donald Love zou worden afgeperst door Darkel vanwege het pakketje. Darkel zou dus weten wat het pakketje is en wat het voor Donald Love betekent. Ik denk dat Darkel aast op het imperium van Donald Love.

@ Svenie, dat gaat Rockstar inderdaad niet ophelderen in een volgende GTA. Dan is Rockstar namelijk bezig met GTA IV en daarna waarschijnlijk met GTA San Andreas Stories.

Geplaatst:
Ik hoorde een theorie dat Darkel oorspronkelijk opdracht had gegeven om hem te laten vermoorden, maar omdat Darkel eruit is gehaald hebben ze hem maar gewoon laten verdwijnen.

Het verhaal dat je in een missie voor Darkel met een Dodo het Love Media Building in zou vliegen is inderdaad een gerucht, maar hier zijn geen concrete bewijzen voor, evenals er geen aanwijzingen zijn over de rest van Darkel.

Je zou je kunnen afvragen dat wanneer die misse er inderdaad geweest is en verwijderd is, waarom er dan een cutscene voor in de plaats is gezet. Er zijn tenslotte meer opdrachtgevers van wie je na een tijdje geen missies meer krijgt zonder dat ze doodgaan of vertrekken, dus ze hadden het evengoed zo kunnen laten.

Echter, in de korte scene die je ziet zie je een leeg kistje.

Ik vind dat nogal raar, wat zat erin, waarom staat het er, waar is het voor?

Veel missies van Love draaien om een mysterieus pakketje. Alhoewel het kennelijk erg waardevol is (Zelfs Catalina zit erachteraan), kom je er nooit achter wat het nu eigenlijk is. Wanneer Love verdwijnt, is het kistje leeg en daarmee zijn mysterieuze pakket ook weg.

Geplaatst:

Ik vind het wel spijtig dat ze die missie hebben laten vallen. Dan zou GTA III nog leuker geweest zijn. De vraag is natuurlijk: hoe kan Claude dan levend ontsnappen? Als je in een gebouw vliegt ben je toch ook dood? Tenzij hij op het nippertje uit het vliegtuigje springt en een valscherm gebruikt.

Geplaatst:
Veel missies van Love draaien om een mysterieus pakketje. Alhoewel het kennelijk erg waardevol is (Zelfs Catalina zit erachteraan), kom je er nooit achter wat het nu eigenlijk is. Wanneer Love verdwijnt, is het kistje leeg en daarmee zijn mysterieuze pakket ook weg.

Het heeft in een vreemde vorm een beetje een relatie met de Green Goo in San Andreas waar The Truth zo achteraan zit, misschien heeft het daar iets mee te maken, of iets in die trend. Een één of ander raar iets wat mysterieuze weet ik veel wat voor onzin verteld. Een leeg kistje is natuurlijk wel de ultieme manier om iedereen aan het denken te zetten, in een stel onmogelijke missies waarin je telkens bijna het loodje legt, gaat het om zo'n klein kistje, leeg...

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...