Jump to content

Lance Vance

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja! Goed geraden! :klap:_O_

:puh:

In de missie's 'Taking The Fall' en 'Jump Ship' komt Lance Vance voor.

Verder zou het nogal raar zijn als Lance er niet in voorkwam, want hij vormt samen met Victor de Vance Crime Familie, Lance doet alles samen met Victor. Lijkt me niet logisch om dan een verhaal te maken waar géén Lance in voorkomt. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Het lijkt erop dat er nogal wat missies in teken zullen staan van Lance redden die weer eens iets verkloot heeft.

Ik hoop dat ze Lance in VCS niet teveel verneuken want in VC was ie echt een goed personage.

Bewerkt: door Lance Dance
Geplaatst:

ik denk dat lance een opdrachtgever zal zijn in VCS wat ook niet meer dan logisch zou moeten zijn als je samen met hem de vance crime family runt

Geplaatst:

Zoals Pietje II reeds zei zal Lance Vance er hoogstwaarschijnlijk (hopelijk) in voorkomen aangezien Victor en Lance nogal close zijn.

------------------

Overigens vind ik dat je niet bij ieder personage nieuwe topics moet aanmaken (niet op jouw bedoeld, BinkieNet, maar voor iedereen).

(Sorry voor dit ietwat mod-achtig gedrag maar anders staat het hier bomvol van zo'n topics :).)

Geplaatst:
ik denk dat lance een opdrachtgever zal zijn in VCS wat ook niet meer dan logisch zou moeten zijn als je samen met hem de vance crime family runt

Dat betwijfel ik aangezien Victor de oudere broer is en het was meestal zo dat Lance deed wat Victor zei ipv andersom.

Geplaatst:

Ik denk dat je bijvoorbeeld kan switchen tussen die 2, dat je gewoon van vic vance soms lance vance kan spelen.

Geplaatst:
Ik denk dat je bijvoorbeeld kan switchen tussen die 2, dat je gewoon van vic vance soms lance vance kan spelen.

Dat zou eerlijk gezegd een beetje belachelijk zijn denk ik. Volgens mij zouden er heel wat mensen afhaken dan. :bonk:

Geplaatst:

Ja lijkt mij ook onwaarschijnlijk, en leuk voor de Vance fans maar ik denk dat het op den duur wel irritant wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...