gtajohan Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 met mapeditor heb ik een paar dingen verplaats wat buizen en wat oude sloop huizen maar aleen de buizen zijn verplaatst in het spel maar iedere keer als ik die huizen heb verplaatst in mapeditor en opgeslagen dan staan ze nog steets op de zelfde plek Reageren
Blastov Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Map Editor zuigt ook beetje, beetje heel erg buggy. Dan moet je 't zo doen: Verplaats je huizen in map editor, kijk wat de coordinaten zijn en vul die handmatig in met kladblok in de desbetreffnde ipl. Reageren
gtajohan Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 maar die dingen staan niet in de ipl dat ik heel raar vinden Reageren
topdrop Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) welke map editor heb je het hier over ? over de med v0.32 ?? want als je klaar bent met bewerken moet je dat anders opslaan bijv. als je bij scene een map bewerkt zeg maar de DATA\MAPS\LA\LAn.IPL dan moet je op IPL klikken naast scene en daar moet je ook DATA\MAPS\LA\LAn.IPL selecteren als het goed zie je de blauwe map in rood dat betekent dat er iets aan gewijzigt is klik nu op save en je bent klaar Bewerkt: 11 augustus 2006 door topdrop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.