gta Coen Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 een echte taxi zou best wel vet zijn, maar dan denk ik dat ze alleen maar naar bepaalde punten kunnen rijden net zoals de trein in san andreas die van station naar station gaat. anders is het denk ik te lastig. sneeuw, dat is nogals lastig, misschien op een speciale plek zoals bijv. een top van een berg waar al sneeuw ligt dan is het sneeuwen hetzelfde als regenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 sneeuw, dat is nogals lastig, misschien op een speciale plek zoals bijv. een top van een berg waar al sneeuw ligt dan is het sneeuwen hetzelfde als regenen. Dan is het toch nog even moeilijk? Kun je het net zo goed op meer plaatsen laten sneeuwen dan alleen op die berg. Er zou misschien wel gewoon sneeuw kunnen liggen ja. En de taxi is misschien een goed mod idee voor een goede modder? Ikzelf mod niet goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 gras is kouder als een wegdek.. stel nou dat het alleen op bomen en grasvelden valt en natuurlijk gebouwen, maar behalve op het wegdek??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dj swine Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2006 ja zou wel cool zijn hoop dat gta4 nog realistischer zal zijn dan san andreas . Ik heb gehoord dat gta4 alleen op de xbox uitkomt is da waar? Het zou wel maar erg zijn dat ik speciaal een xbox moet kopen want ik ben nogal een sony fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2006 Hij word gereleased op de Ps3 en de Xbox 360 en hij komt later vast wel op de computer En sneeuw zou mogelijk moeten zijn, aangezien het ook soms regent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.