Jump to content

'ECHTE' Taxi's


GTA-Hoinjsz

Recommended Posts

ik zou het top vinden als er in GTA4 echte taxi komen

ik zie het zo:

je stapt in aan de bestuurders kant echt je steelt de auto zodat je de bestuurder wordt

gewoon een auto stelen dus

als je aan de bijrijderskant instapt

komt je automatisch in het pauze menu van de map/kaart

je plaats daar je marker op de kaart (zoals in Sa & LCS) en de taxi zet je daar af (zoals in de laatste delen als je tijdens een missie om het leven komt

--geen gezeik met lange afstanden rijden als je er geen zin in hebt---

en nog iets

SNEEUW

zou het niet geweldig zijn als het op zijjn tijd is zou sneeuwen met alle slip gevaar wat er bij hoort

Bewerkt: door GTA-Hoinjsz
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij lastig, die sneeuw, hoe zijn al die textuurs in bijv. die tijd in een keer te laden?

Moet ook de handling worden vervangen :bonk:

Met die taxi is wel goed, maar marker op gebouw geplaatst, en je komt er niet meer van af, of op een interior ( Als dier er in gta4 zijn)...

Het lijkt me moeilijk voor R*...

Bewerkt: door erterer0
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij lastig, die sneeuw, hoe zijn al die textuurs in bijv. die tijd in een keer te laden?

Moet ook de handling worden vervangen :bonk:

Met die taxi is wel goed, maar marker op gebouw geplaatst, en je komt er niet meer van af, of op een interior ( Als dier er in gta4 zijn)...

Het lijkt me moeilijk voor R*...

Hij moet je er in de buurt afzetten, bij de dichtsbijzijndste straat, dat zag je in Vice City ook, als je bijvoorbeeld bij een missie van Cortez faalde zette hij je af bij de straat, niet op de Marina zelf. Lijkt me geen probleem dus. Het enige probleem zou zijn dat áls je een taxi wil jatten en je stapt in aan de bijrijderskant, dat dit nog wel problemen op kan leveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige probleem zou zijn dat áls je een taxi wil jatten en je stapt in aan de bijrijderskant, dat dit nog wel problemen op kan leveren.

is een kwestie van wennen denk ik, bij politie auto's is de bijrijderskant ook gesloten........moet geen probleem zijn om daar aan te wennen.

ik vraag me alleen af hoe het werkt als je 6sterren hebt

je neemt een taxi & mazzels

wat als je aan de andere kant uitstap

politie?

:?

Bewerkt: door GTA-Hoinjsz
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het top vinden als er in GTA4 echte taxi komen

ik zie het zo:

je stapt in aan de bestuurders kant echt je steelt de auto zodat je de bestuurder wordt

gewoon een auto stelen dus

als je aan de bijrijderskant instapt

komt je automatisch in het pauze menu van de map/kaart

je plaats daar je marker op de kaart (zoals in Sa & LCS) en de taxi zet je daar af (zoals in de laatste delen als je tijdens een missie om het leven komt

--geen gezeik met lange afstanden rijden als je er geen zin in hebt---

en nog iets

SNEEUW

zou het niet geweldig zijn als het op zijjn tijd is zou sneeuwen met alle slip gevaar wat er bij hoort

ik vind het wel goede ideeen! ik hoop echt dat R* dit soort dingetjes gaat uitvoeren!

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij lastig, die sneeuw, hoe zijn al die textuurs in bijv. die tijd in een keer te laden?

Moet ook de handling worden vervangen :bonk:

Met die taxi is wel goed, maar marker op gebouw geplaatst, en je komt er niet meer van af, of op een interior ( Als dier er in gta4 zijn)...

Het lijkt me moeilijk voor R*...

Hij moet je er in de buurt afzetten, bij de dichtsbijzijndste straat, dat zag je in Vice City ook, als je bijvoorbeeld bij een missie van Cortez faalde zette hij je af bij de straat, niet op de Marina zelf. Lijkt me geen probleem dus. Het enige probleem zou zijn dat áls je een taxi wil jatten en je stapt in aan de bijrijderskant, dat dit nog wel problemen op kan leveren.

Dit kan je oplossen door op een andere toets te drukken, denk aan SA-MP. Daar kan je als bijrijder instappen met G.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een zeer logisch en handig iets.Altans dat Taxi gedeelte.

Nu moet je regelmatig weer een eind rijden als je dood bent om terug te keren naar een missie.En dat van de y knop was een goed iets.Maar het kan natuurlijk beter.

Dat sneeuw gedeelte.Ik vind het opzich dope.Alleen niet heel de tijd.Met andere woorden je hebt een bepaalde periode waar de sneeuw in het land/stadje treed.Of..

Sneeuw op een berg inclusief de wegen naar de top toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het leuk vinden als je bijv. wapens niet per sé hoeft te dragen want ik vindt het nogal onrealistisch als je bijv. een bazooka van aardig wat kilo's en een machine geweer wat ook lekker zwaar is allemaal bij je draagt. :sigaar: .

Dat je dit dan in je huis of in je kofferbak van je auto legt en het later weer ophaalt als je zonder wapens zit.

Dan wordt het ook gelijk wat spannender als je tegenstander of jezelf zonder wapens zit. En dus wat moet ophalen......

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

taxi idee zou wel aardig zijn als het in GTA4 kwam. Heb er zelf ook wel es over nagedacht toen in VC nog speelde.

Sneeuw zie ik echter niet zitten. In SA, als het een beetje regent, lagt het al verschrikkelijk en met sneeuw lijkt het mij nog erger te worden. Het lijkt me sowieso iets wat aardig moeilijk te doen is als ontwikkelaar, tis niet zoals regen dat het onzichtbaar wordt als het de grond raakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...