Pete-R Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Weet iemand alle scholen te vinden? Daarmee bedoel ik de driving school, bike school, boat school, pilot school want ik weet ze allemaal niet te vinden! * ik weet dat er al een topic is over de pilot school alleen dit is makkelijker alles in 1* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Die kom je na een tijdje wel tegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ja dat snap ik zelf ook nog wel maar ik vraag of iemand ze allemaal weet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 driving school zit vlak naast het oude tankstation waar je missies moet doen, en de bikerschool en de boatschool weet ik niet. de vliegschool moest je dacht ik kopen in las veturras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 ik ben nu zelf aan het vliegen in Las Venturras...ongeveer de 4/5e missie in LV dan kan je vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Je moet niet zoeken, zodra ze beschikbaar zijn zie je rode S-en op je map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 oke want ik heb meer vliegskills nodig , nu graken de helis bij mij ni open :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Oke Bedankt gewoon heel veel missie´s doen en dan komen de scholen vanzelf op je kaart Edit: Heb de boot school en de rij school al vrijgespeeld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 wat krijg je als je ze vrij speelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Dan kun je dr lessen in nemen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cliffraiser Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 motor school in aan de rand van las venturas auto school is dichtbij je garage in san feiro vlieg school is in de woestijn bij de oude airstrip, maar die moet je eerst kopen. vaar school geen flauw idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 **motor school in aan de rand van las venturas**auto school is dichtbij je garage in san feiro vlieg school is in de woestijn bij de oude airstrip, maar die moet je eerst kopen. vaar school geen flauw idee de rand van las venturas :rolleyes: maar waar precies want de stad heeft 4 randen he ;-) noord oost zuid west Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Ik heb ze ondertussen allemaal allang vrijgespeeld en bijna overasl goud maar hier zitten ze in de buurt Rood= Driving School Geel= Vlieg School Blauw= Bike School Groen= Boot School Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 De vlieg school is gewoon een missie en zit op die graveyard van vliegtuigen een stukkie hoger dus;) Scholeb zijn op de map aangegeven met een rood $ teken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.