Jump to content

Nokia 6101

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik heb net mijn eerste GSM gekocht, en dat is een Nokia 6101 geworden! Het is een héél mooie GSM met alles en nog wat. Voor een goed prijsje heb ik het kunnen kopen, namelijk: € 149 . Ik heb hem in de zwarte versie gekocht, dat vind ik namelijk meer mannelijk dan een grijze versie :D . Hier wat info over de GSM + wat foto's. :)

nokia6101re1.jpg

Nokia 6101 telefoon

- VGA-camera met specifieke cameraknop en functie voor zelfportretten

- Uitwisseling van audioberichten

- Uitwisseling van multimediaberichten (MMS)

- Twee kleurenscherms

- FM-radio met hoofdtelefoon

- Push-to-talk

nokia6101em9.jpg

Nokia 6101 Kenmerken

Innovaties

Geniet van het moment met de Nokia 6101 telefoon.

Niet treuzelen. Tijd om te spelen!

Neem een spraakbericht op - heel eenvoudig met het nieuwe intuïtieve Audio Messaging-systeem - en verstuur het rechtstreeks naar al je vrienden. Onmiddellijk contact.

Twee displays, dubbel zoveel mogelijkheden

De display aan de buitenkant doet ook dienst als zoeker, zodat je zelfportretten kunt maken - alleen of met je vrienden - terwijl je via de display aan de binnenkant "normale" foto's kunt maken. Onmiddellijke herinneringen.

Gesprek van man tot man, groepsgesprek

Dankzij Push-to-Talk kun je via één druk op een knop van man tot man praten of met een groep. Als je één keer op de knop drukt, kan iedereen je horen praten - zodra je de knop loslaat hoor je de anderen terugpraten tegen jou.

Ziezo, wil je meer weten ? Klik dan hier. En wil je meer foto's? Klik dan hier.

Zelf heb ik hem sinds gisteren en daar ben ik terecht fier op. Ik zou wel willen weten of nog andere leden dezelfde GSM hebben.

Met vriendelijke groeten, Jon-asses :cya:

Geplaatst:

Mooie gsm hoor,maar mijn poretefeuille is leeg ,en de gsm is ook eigelijk wat de duur,ik zal misschien de gsm kopen maar zeker ben ik het niet

Greets Syfes :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem ook, prachtige gsm. Hij is zeer stijlvol met zijn 2 schermen, valt goed op :puh: !

Waar ik ook heel blij over ben is de FM radio die er bij zit, ik heb nooit geruis op de achtergrond!

Ik heb hem toch al een tijdje en hij werkt nog perfect! Hij heeft wel weinig geheugen :-( bij mij zit hij dadelijk vol. Hij is ook heel licht, en eigenlijk ook wel klein(zonder attene gezien). Wat ik ook heb (omdat hij al wat ouder is) dat als je heb dicht slaat dat dat randjes achterlaat op je scherm, nu heb ik van die strepen op men scherm :-( . Dus een tip is sla hem rustig dicht ;) . En nog iets de batterij is prachtig! Ik steek hem 2.5uur in het stopcontact en hij werkt 2 weken lang!( Als je niet teveel spelletjes speelt en filmt)

VOORDELEN:

- FM radio

- 2 schermen

- Stijlvol

- batterij

- Blijft lang leven :puh:

- lichten en compact

- games

NADELEN:

- weinig geheugen

- Kan strepen op je scherm achterlaten door "dichtslaan"

Bewerkt: door Kama
Geplaatst:

Een vriend van mij heeft hem ook. Nou ik vind hem vies tegenvallen. Foto's totaal niet scherp, menu is heel blokkerig en er zit een mega antenne op. Ik zou hem dus niet kopen.

Geplaatst:
Een vriend van mij heeft hem ook. Nou ik vind hem vies tegenvallen. Foto's totaal niet scherp, menu is heel blokkerig en er zit een mega antenne op. Ik zou hem dus niet kopen.

Menu heel blokkerig? Dat menu vind ik toch niet blokkerig hoor, als je dan een GSM wilt zonder blokkerig menu moet ja al naar de nokia n series gaan en dat gaat nogal wat kosten. Dus het menu zit zekker snor vergeleken met de prijs.

En die atenne tja, sommige vinden het echt storend maar ik vind het echt wel styl, geeft een extra effect op de GSM vind ik. (Ieder zijn mening...)

En dan over de foto's, ze zijn natuurlijk niet zo prachtig als een digitaal fototoestel. Maar valt best wel mee, ik heb al GSM's met slechtere kwaliteit gezien. Ik vind de kwalitiet niet slecht maar om het goed te gaan noemen moet ik toch nog even nadenken. (Je kan ook filmen)

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...