Jump to content

Mods in gta sa

Gta Sa Leuker Met Mods Of Zonder ?  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Gta Sa Leuker Met Mods Of Zonder ?

• Met
      26
    • Zonder
      15

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk zelf zonder want anders is het niet meer het echte gta sa

je verknalt het spel er gewoon door

Het kan wel leuk zijn als je hem 100% hebt maar als je nog bezig bent in missies zou ik het nog even weglaten

:sigaar:

Bewerkt: door Cosmo

ik vind de noomode met missies leuk wand je kan ook een savegame downloaden van egt helemaal 100% uitgespeelt kijk maar eens hier daar staat alles over dat die egt helemaal 100% uitgespeelt is ik heb hem nog niet gedownload ik doe dat pas als ik alle missies heb gedaan met de noomode

als je niet weet wat de noomode is kijk dan eens op gtagames.nl hier de noomode daar staat pesies wat het inhoud het is egt handig voral de "careflip" oja en helaas moet je wel opnieuw beginnen als je dan de savegame van jezelf wil opstarten dan loop gta vast met de noomode geinstaleerd (je moet wel eerst inloggen/Registreeren voor hem te downloaden) voor nog meer vragen over dit vraag het maar aan mij

groetjezz,gta fan man :D

Bewerkt: door gta fan man
Geplaatst:

Zonder, want als je mods erin plaats blijven ze er tog altijd iets anders uitzien.

waardoor je ziet dat ze niet in SA thuis horen.

maar het is wel lachen om af en toe in zon vette bestaande bak te ruiden :sigaar:

Geplaatst:

GTA San Andreas is leuker met mods want anders zouden ze die mods toch ook niet maken.

Ik heb bijvoorbeeld een dynamiet mod die de satchelcharge vervangt door een 3 dynamietstaven.

En die dynamietstaven worden in de hunterquarry gebruikt in een missie dus je ziet dat het bij San Andreas hoort.

Geplaatst:

Met!

Soms zijn er namelijk echt vette mods! Ik heb 1 mod: Dat Los Santos zegmaar omgetoverd wordt in Los Angeles, dat Ganton Compton wordt, en alle verzonnen stadswijknamen de echte worden.

Verder heb ik ook nog een zooi vette auto's:

BMW M3

BMW M3-GTR

2006 BMW 330i

2006 BMW M5

2005 BMW M6

Mercedes-Benz CLS500

Mercedes-Benz CLS500 voor de politie in Los Santos

Hummer H2 voor de politie SUV's op het platteland

Lamborghini Murciélago voor de politie in Las Venturas(echt, die schud je niet zomaar van je af)

Yamaha R6 voor de politiemotor

Lamborghini Murciélago

Lamborghini Gallardo

Ferrari Enzo

Ferrari 360 Spider

Ferrari Superamerica

Ferrari F430

Porsche GT3 Cup

Porsche Carrera GT

Suzuki GSXR1000

Yamaha R1

Honda CBR600RR

Echt heerlijk, vooral de Murcielago, Gallardo en de GSXR1000 als je in een snelheidsbui bent _O_

Geplaatst:

Mods zijn veranderingen in het spel, meestal(zegmaar altijd) gemaakt door gewone mensen zoals jij en ik, niet mensen van R*. De meeste mods zijn carmods, waarin je een auto uit het spel laat veranderen voor een echte auto(een Ferrari bijvoorbeeld)

Geplaatst:
ik vind het leuker zonder mods want anders kan je allles modden en dan verliest het spel toch wat uitstraling

vind ik ook,niks aan toe te voegen

• 2 maanden later...

ik heb gemod

maar doe ik niet meer

het spel ging ervan langzamer

maar dat waren auto's

mss ga ik een parachute mod er in plaatsen

dus met en zonder ;)

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:
Met!

Soms zijn er namelijk echt vette mods! Ik heb 1 mod: Dat Los Santos zegmaar omgetoverd wordt in Los Angeles, dat Ganton Compton wordt, en alle verzonnen stadswijknamen de echte worden.

Verder heb ik ook nog een zooi vette auto's:

BMW M3

BMW M3-GTR

2006 BMW 330i

2006 BMW M5

2005 BMW M6

Mercedes-Benz CLS500

Mercedes-Benz CLS500 voor de politie in Los Santos

Hummer H2 voor de politie SUV's op het platteland

Lamborghini Murciélago voor de politie in Las Venturas(echt, die schud je niet zomaar van je af)

Yamaha R6 voor de politiemotor

Lamborghini Murciélago

Lamborghini Gallardo

Ferrari Enzo

Ferrari 360 Spider

Ferrari Superamerica

Ferrari F430

Porsche GT3 Cup

Porsche Carrera GT

Suzuki GSXR1000

Yamaha R1

Honda CBR600RR

Echt heerlijk, vooral de Murcielago, Gallardo en de GSXR1000 als je in een snelheidsbui bent _O_

Zoiets heb ik ook, alleen dan met 80 mods erop :puh: Veel vetter met mods, dus raad wat ik heb gestemd :)

Geplaatst:

Ik ga eerst altijd het spel helemaal uitspelen, wanneer ik dat gedaan heb maar ik een kopie van de GTA folder, en ga in de ene mods installeren en de andere laat 'schoon' voor savegames en gewoon lekker spelen. Ikzelf vind het erg leuk op zelf wat te modden (al lukt het niet erg goed bij mij) of gewoon leuke mods van anderen te installeren, ik had een tijdje geleden een gemodde Slamvan met daarin een Xbox, ook had ik een Tommy gun en een nieuwe Hydra, zo zijn er erg veel dingen te veranderen, en dit zorgt toch wel voor veel meer speelplezier. Het leukste zijn de Total Conversion mods, daaroor heb je een heel nieuw spel eigenlijk, zo kan je erg lang verder gaan met het spelen van SA.

Ik heb dus gestemd voor 'Met' al vind ik de orgineele natuurlijk ook heel leuk!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...