Jump to content

Mods in gta sa

Gta Sa Leuker Met Mods Of Zonder ?  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Gta Sa Leuker Met Mods Of Zonder ?

• Met
      26
    • Zonder
      15

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb dan wel versie 2 maar als ik een zou hebben zou ik met mods het spel wel leuker vinden

Misschien niet geheel ontopic maar ik kan je wel even uitleggen hoe je mods kan gebruiken en je niet je huidige savegames hoeft weg te doen:

Kopieer je GTA San Andreas folder en download dan deze patch. Nu zal je even op 'volgende' moeten blijven drukken tot je de installatie map zal moeten tonen, neem nu de gekopieerde versie wat als je geen wijzigingen aangebracht hebt hier kan vinden, selecteer dit en hij zal deze naar V1 maken, zodat je kan modden:

C:\Program Files\Rockstar Games\Kopie van GTA San Andreas

Nu zal je wel gemengde savegames hebben, dus je kan met jezelf afspreken dat je de eerste 4 gebruikt voor V1, en de laatste 4 voor de gemodde om misverstanden te voorkomen. Als je nu al over verspreide slots hebt gesaved, hoef je alleen het nummer achteraan de savegames te wijzigen naar het gewenste getal, deze files vind je in mijn documenten, en dan naar GTA San Andreas User Files.

Nu alleen nog mods downloaden; Dit kan je op sites zoals GTAGarage en GTA Gamigo. Als je hulp nodig hebt bij het installeren van mods, maak dan een topic aan in het Modding Help Fora waar de mensen je met plezier zullen helpen. Veel plezier ! :sigaar:

---

Zelf gebruik ik graag eens mods, en nu zou ik graag eens GTA Ruscrime spelen, een TC mod waarvan bijna een demo uitkomt. Nieuwe missie's, wapens enzovoort. Je kan er een topic over vinden in het Modding Overige Forum. Verder gebruik ik graag eens carmods, zo had ik eens een mooie Chrysler, het leek precies of hij echt bij het spel paste ! Ik heb ook een 'gemodde' en een 'niet-gemodde' San Andreas. :klap:

Geplaatst:

ik heb gestemt zonder omdat het inderdaad sa dan niet meer is. ik vind dan dat als je het helemaal anders wil, dan maak je toch je eigen game???? maar ik moet toegeven, er zijn zeker wel mods die wat hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...