Dx11 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik heb die een keer gezien in een missie maar daarna eigenlijk nietmeer, blijft dat gat open bij die gevangenis waar dus dat bloed was enz, ik zou er graag nog eens heen willen als ik wist waar het is... Reageren
Svenie Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Ah, je bedoelt waarschijnlijk de missie Kanbu Bust-Out . Als je deze missie volbracht hebt, zal er idd een opening in de muur blijven. En je zal er zelf een grote bloedvlek aan de muur zien. De locatie van dat gat, is aangeduid met de rode cirkel. Let wel op: Je hebt een Police nodig om de plaats van het gat te bereiken. Veel succes. Bewerkt: 6 augustus 2006 door Svenie Reageren
Donwell Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Nog een kleine toevoeging: Je kan ook een Enforcer gebruiken om binnen te komen!! Bewerkt: 6 augustus 2006 door Donwell Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Nog een kleine toevoeging: Je kan ook een Enforcer gebruiken om binnen te komen!! of je kan gwoon over het hek heen vliegen zoals ik gedaan heb maarja ik heb t dus al gezien, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.