Vayne Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Hey iedereen, de dag dat San andreas uitkwam,.. 28 oktober. was ik gelijk het spel gaan verkennen. met een klein beetje hoop hoopte ik dat er eenquad in level 1 stond, en ja!! ik had gelijk die dag na lang zoeken de quad gevonden. Uitleg: Als je nog geen nieuwe huisjes kan kopen dan de standaard huisjes, moet je naar het huisje gaan die het dichtst bij de country side zit. als je daar bent moet je naar het noordwesten lopen en van die hoge helling aflopen. dan kom je bij een kruispunt. daar ga je links en daarna de eerste rechts (pas op, het is een klein zandweggetje die je snel overslaat!) jij rijdt daar naarboven en komt bij een paar grote opbergstallen. er staan ook 2 stallen naast elkaar, jump en hang aan de verdieping boven 1 van de stallen en er staat een quadbike. Begreep je dit niet, voeg me dan toe op marisgoudzwaard (at) hotmail DOT com dan geef ik je betere uitleg.... Reageren
Tegh Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Thanks was al aan het zoeke, en hier is die kaart die je me stuurde: Reageren
BIG_AJ Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Bij een meertje in San fierro staat er ook 1, het meertje ligt in het zuid oosten van San Fierro. Ik dacht dat hij ten noorden van het meertje stond, maar je moet maar ff kijken. Map: Reageren
Badeend Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 ik ga meteen even kijken of ik de quad kan vinden in LS.. bedankt alvast vayne Reageren
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb die hilltop farm al helemaal afgezocht en ik vindt heme echt niet Reageren
lepertum Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Helemaal van boven bij de blueberry acres (die boerderij) staat ie naast zo'n stal Reageren
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 heb hem gevonden , die stuurt wel erg gevoelig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.