Dx11 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik had ooit in de vcmod van gta3 een motor ipv een diablostallion, maar nu vroeg ik me af of er ergens nog mods bestaan die een motor in het spel maken, kan iemand dit maken? ik vond het wel heel gaaf dus hoop dat iemand het heeft, bedanky alvast Reageren
mickey Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ja, dit is mogelijk, maar het is echt onzettend moeilijk. Ik heb een keer geprobeerd, maar het spel crashte bij mij. Het komt omdat je het spel moet kraken, omdat er standaard geen motoren in zitten. Dus ik weet niet wat je ervaring is met modden, maar anders gaat het je denk ik niet lukken. Je hebt wel een mod, GTA: Liberty City, die maakt van vice city GTA III, maar dan met motoren en helikopters. Greets, Mickey Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Ja, dit is mogelijk, maar het is echt onzettend moeilijk.Ik heb een keer geprobeerd, maar het spel crashte bij mij. Het komt omdat je het spel moet kraken, omdat er standaard geen motoren in zitten. Dus ik weet niet wat je ervaring is met modden, maar anders gaat het je denk ik niet lukken. Je hebt wel een mod, GTA: Liberty City, die maakt van vice city GTA III, maar dan met motoren en helikopters. Greets, Mickey volgens mij begrijp je het verkeerd, ik heb gta3 al en inderdaad in de vice city mod zit 1 motor, dus ik weet niet wat jij met gta liberty city mod bedoelt dat zal dan toch wel een mod zijn voor gta vice city. als iemand voor mij de diablos.txd en diablos.dff van de vicecitymod kan kopieren zou ik dat fijn vinden dan kan ik die weer hebben. edit: de vicecitymod is hier te vinden: http://www.gtamods.de/gta3_mods5.php Bewerkt: 6 augustus 2006 door Delanoll Reageren
mickey Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik snap je niet. Je toch ook gewoon zelf die mod downloaden en de motor eruit halen? Wat ik bedoel met de Liberty City mod is dat je GTA III kan doen met motoren en helikopters. Greets, Mickey Reageren
Donwell Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Liberty City mod: Deze mod is een mod voor Vice City, waarmee VC wordt omgebouwd tot LC. Het is verder helemaal hetzelfde, alleen met motoren en helikopters. Snappie?? Donwell Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Liberty City mod:Deze mod is een mod voor Vice City, waarmee VC wordt omgebouwd tot LC. Het is verder helemaal hetzelfde, alleen met motoren en helikopters. Snappie?? Donwell ja ik snapput maar ik zoek geen mod voor vc maar voor gta3, dus ik heb helemaal niks aan deze informatie, ik kan de vicecity mod niet installeren want dan zijn al me mods die ik nu heb niet meer werkend, en daarbij is het een exe bestand dus ik kan ze er zoiezo niet uithalen, zou iemand die please voor me willen doen, of een ANDERE motor mod link kunnen geven, t zal toch wel bestaan? Reageren
topdrop Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) ik kan hem wel naar je verzenden hij staat al klaar in een rar bestand met dff\txd\col en defauld.ide\carcols.dat\handling.cfg lijn + de tools je hebt aleen winrar nodig hoe zal ik hem zenden!!? Bewerkt: 11 augustus 2006 door topdrop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.