Tha-Ran Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 wat ik me af vraag het spel zou mooier ziijn dan gta vice city maar of je de huizen in kunt?? en zou je meer huizen hebben die je kunt kopen?? zou je de vercitti estate te koop staan (de villa die je in het spel vice city spel krijgt ) plaats hier berichten wat je ervan weet greettzzz, roneri Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Het spel zal idd mooier worden dan Vice City, als je de mogelijkheden en de aanpassingen bekijkt. En waarschijnlijk zal je wel in je savehouse kunnen rondlopen, want dit kon je ook al in GTA LCS. Je laatste vraag kan ik helaas niet beantwoorden. Bewerkt: 6 augustus 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 Svenie heeft op je andere vragen al geantwoord waar ik het mee eens ben.( en het ook hoop ) Maar ik denk dat Vercitti Estate nu niet te koop is. Of Diaz woont er nog in of een andere cirmineel. Verder kan het ook zijn dat het nog niet bestaat of dat het nog in de bouwsteigers staat . Maar uiteindelijk komt Diaz er in te woonen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
looney-tunez Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 Versetti estate is volgens R* afgebrand ofzo of ingestord... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Versetti estate is volgens R* afgebrand ofzo of ingestord... Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Vice City Stories speelt 2 jaar eerder af dan het origineel (Vice City). Het enigste dat dus mogelijk zou kunnen zijn is dat het gebouw nog in de bouwsteigers staat of er gewoon al hetzelfde uitziet als in Vice City. Ingestort of afgebrand zou dus alleen gekund hebben als het zich later af zou spelen als Vice City. Bewerkt: 6 augustus 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 Je kunt in gebouwen ja, er stond dat je door een bepaald systeem in heeeel veel gebouwen kon, je kan ook first person in een reuzenrad zitten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 En hoe weet jij dat ? Heb jij misschien bewijs ? Maar je kan 100% zeker in Interiors van huizen winkels enz enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 Versetti estate is volgens R* afgebrand ofzo of ingestord... Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Vice City Stories speelt 2 jaar eerder af dan het origineel (Vice City). Het enigste dat dus mogelijk zou kunnen zijn is dat het gebouw nog in de bouwsteigers staat of er gewoon al hetzelfde uitziet als in Vice City. Ingestort of afgebrand zou dus alleen gekund hebben als het zich later af zou spelen als Vice City. Het zou kunnen dat die villa bijna afgebrand was en in Vice City weer opgebouwd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 Het zou wel tof zijn als je terug zoals in GTA Vice City en GTA Liberty City Stories vanuit je safehouse naar buiten kan kijken door de ramen. Wat ik wel raar vind: als je binnen staat kan je naar buiten kijken, als je buiten staat kan je niet naar binnen kijken . Dan zie je buiten zo'n grijs vlak wat het glas moet voorstellen (zie ook Shoreside Vale safehous van LCS) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 het zou wel cool zijn als je net als in vice city safehouses kan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 En hoe weet jij dat ?Heb jij misschien bewijs ? Maar je kan 100% zeker in Interiors van huizen winkels enz enz ik heb bewijs ja... er staat in een lijst: * The game features many more accessible interior areas than other titles in the series wil je alles horen moet je me pb-en tenzij een mod het goed vind dat ik de link plaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schootje Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 Mieschien zijn de huisen op Prawn island nu wel duure filla's En ik denk dat of Diaz er in woont of het is beschadigt door brand, orkaan Gangsters enzow.. Schootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 misschien staat het nog in bouwsteigers en dat het in vcs klaar is, en te koop staat en dan als je hem gekocht, als je hebt hem uit gespeeld hebt dat victor vance hem verkoop en in die 2 jaar tijd diaz der in woont maar dat is zeer onwaarschijnlijk. greetzzzz, roneri P.S. wat daar boven staat zou wel cool zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 ik had in een ander topic een bladzijde gelezen. daar stond dat diaz vermoedelijk net begon aan het opbouwen van zijn drugs empirium. dus ik denk niet dat hij dan al in zon villa woont. misschien zit er wel een ander in, die jij in misie moet vermoroden zodat diaz erin plaats kan nemen. ik denk dat je toch aardig met diaz te maken zal krijgen in VCS. een echte reden voor het verijdelen van de drugsdeal in het begin van VC werd er niet gegeven, dus zal die reden er wel in VCS komen. hoe dat weet ik natuulijk niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Ingestort of afgebrand zou dus alleen gekund hebben als het zich later af zou spelen als Vice City. Ben ik het neit mee eens, het kan zijn dat het eerst wel een ouder type gebouw stond maar dat is afgebrand en toen hebben gerenoveerd/herbouwd tot het gebouw wat er nu staat. Bijvoorbeeld helemaal netjes gemaakt enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.