RobertSA Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Wat was je leukste moment in LCS? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Toen ik het voor het eerst speelde . Ik heb nooit GTA III gehad en ik wilde een keertje in LC rondlopen . Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Van mij toen ik opnieuw was begonnen, eindelijk lukte me missies weer enzo. Daarvoor deed ik alleen maar aan de Free-Roaming. Ik had gewoon geen zin in de missies. Nu wel! Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Toen ik de storyline uitspeelde, en de laatste cutscene aan het bekijken was. Bewerkt: 6 augustus 2006 door PSP-Lover Reageren
sarwish Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 toen ik voor het eerst speelde Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ja, helemaal mee eens, ik stopte de game in mijn gloednieuwe psp en ging spelen, wat een spel. ik was er helemaal weg van! nu hopen dat VCS nog beter word Reageren
big brunelli Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 als ik vincenzo mocht vermoorden. ahij stond mij van het begin al niet aan Reageren
Zim Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Toen je dat huis mocht opblazen, en de eerste keer multiplayer. Reageren
Serganthp Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Toen ik de wijk Fort Staunton met de grond gelijk mocht maken (Soort van) Reageren
TheGuardian Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Heey, Mijn mooiste moment was toen ik dit spel kocht. Ik verheugde me er allang op om dit te kopen, en ik zag steeds maar goede dingen over dit spel, en hoorde er goede dingen over, vooral op dit forum. Uiteindelijk had ik hem dan, en dat was dan ook me leukste moment Reageren
Swedish Power Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Toen ik het spel kocht Reageren
Assassin Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Dat ik in de winkel kwam met 20,- en erachter kwam dat ie 30,- was... Heb toen Hitman Contracts maar gekocht... Reageren
mattiejj Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 toen ik hem met sinterklaas uitpakte en in mn psp stopte,ik vind dat liedje echt geweldig,ik heb het ook als MP3tje op mn PC staan Reageren
Lord of War Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Als ik het had uitgespeeld, dat was echt leuk. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Het Theme song! dit is zeker mijn favoriete theme song van alle GTA's ^^ -Motors -Sneller auto's (hellenbach gt,...) -de perrinial,enorm veranderd,de perfecte gezinswagen. de wapens ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.