PsY Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Dat ik in de winkel kwam met 20,- en erachter kwam dat ie 30,- was... Heb toen Hitman Contracts maar gekocht... dat is toch geen mooi moment hè! zo'n teleurstelling Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Mijn Leukste Momenten. Toen ik het spel op mijn verjaardag kreeg. Toen ik hem in mijn Sony PSP stopte. Toen ik het voor het eerst ging spelen. Toen ik hem had uitgespeeld. Toen ik de CheatDevice had geinstaleerd. Reageren
M4X Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Mijn leukste moment: het filmpje na de missie bringing the house down. Echt genieten, al die explosies en hoe alles instort Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 ik denk de missie Bringing the House Down Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Mijn leukste moment is het uitspelen van de zijmissie van Noodle Punk. Daarnaast was een persoonlijke mijlpaal voor mij het spelen van de eerste missies. Sommige missies heb ik in een keer weten uit te spelen. Dat vind ik erg knap voor een beginnende PSP'er als ik . Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Tijdens de Cutscene van Brining the house down mooiste cutscene van heel LCS Vind ik Reageren
W1ckeD Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Klopt! Zeer leuk om te zien. Mijn mooiste moment was toen ik het voor de eerste keer speelde. En toen ik net Noodle Punk haalde na dacht en nacht proberen. Reageren
Juju Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Ik denk ook zoals de meeste: Bringing the house down. Ook toen ik 't spel had uitgespeeld vond ik echt te gek . Reageren
BigM Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Het filmpje in de missie the bringin the house down was mijn mooiste moment al die ontplofingen lieten de ringelingen over mijn rug lopen peace Bewerkt: 22 oktober 2006 door BigM Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) ik varde met mijn bootje van deplek waar je phill tegenkomt regt tegen de berg aan en vloog recht omhoog. En natuurlijk bringing the house down. Rinaldootje Bewerkt: 14 november 2006 door rinaldootje Reageren
ExploudeD Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Toen ik hem ging kopen en ging spelen. Maar met de missies ben ik nog niet zo ver. :$ Daar heb ik gewoon geen zin in. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 The Sicilian Gambit vond ik wel chill en vooral de laatste cutscene met every dog has his day Maar natuurlijk was de rest van het spel ook wel vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.