Daan007 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Design Size design: 500x500 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Wie wil ??
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Oeps, ik zie nu pas dat het een groot design moest wezen, sorry ik heb niks gezegd. :$ Bewerkt: 6 augustus 2006 door General Lee
Eli R Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Ik wil wel, lever hem vanavond of morgen in. EDIT: Moet render persé? EDIT2: Hier is 'ie: Bewerkt: 6 augustus 2006 door Eli R
Daan007 Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Hier zijn ze !! Eli R Daan Er kan gestemd worden tot 9 augustus. Kan en mod de titel veranderen ? Succes Eli
The Mafia Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Mijn stem gaat naar Eli Ik vind de kleuren mooier en de Tekst ook helaas Daan.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik stem op Daan007, ik vind die er gewoon stoerder uitzien. De tekst had inderdaad wel beter gekunt. Vote Daan.
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik stem op eli, ik houd van kleurrijke sigs, en ik houd niet van dragonball. ik vind die van eli echt mooi!
King Room Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik stem op eli, ik houd van kleurrijke sigs, en ik houd niet van dragonball. ik vind die van eli echt mooi! Ik vindt die van Eli ook mooier:) Mooie kleuren gebruikt leuk!! DIe van Daan vindt ik een beetje makkelijk RENDER en EFFECTEN TOEVOEGEN en geen achtergrond dat is wel jammer!! STEM: ELI R
mattiejj Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 ELI R er is niets mis met die van daan,maar ik hou gewoon van wat kleurrijks,en ik hou ook niet van dragonball
twaka Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Daan007 Vind hem niet zo mooi sorry, beetje gebrusht achter + render voor. geen border. Het is gewoon geen partij tegen die van Eli R! Eli R Prachtige sig, kan er naar blijven kijken , echt mooi die zwarte geblurde zon, en ook heel passend met dat verloop Leuk idee die gras brush! Mijn stem gaan duidelijk naar Eli R (Sorry Daan007, maar je kan jou sig. gewoon niet vergelijken met die van eli ) Twaka
Recommended Posts