Jump to content

2 vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

ergens in san fiero bij een soort haven , wannee ik daar aankom krijg ik gelijk 4sterren , ik heb san fiero al gelockt , maar als ikalleen bij die plekje kom gelijk politie alles achter me aan , het is bij een soort haven , er lopen alleen politie agenten daar , er staat een patriot , en een coole motor , nog een par dingen , maar wat is daar voor plek! weet iemand dat,

en waar zijn de inbeslaggenomen autos waar de politie ze opslaat, want er zijn al aantal autos uit me garage gehaalt , en ik heb gehoort dat ze door politie afgepakt zijn , en dat je ze bij die plek van politie terug moet jatten , maar waar is die plek!

alvast bedankt

Geplaatst:

die plek waar je gelijk politie achter je aan krijgt is geloof ik ook legers eigendom ik bedoel die groote boot daar is een vliegdekschip

en dat over die auto's die gejat zijn uit je garages zou ik niet weten mijnooit over komen maar ik denk niet dat de politie dat doet

Geplaatst:

ze zouden dat met mij is moeten proberen daar staat een lowrider van 10000$ en nen blista compact die echt zalig is getuned :puh:

Geplaatst:
ze zouden dat met mij is moeten proberen daar staat een lowrider van 10000$ en nen blista compact die echt zalig is getuned :puh:

waar zit eigenlijk de beste tuner?

want ik had ereen die kon alleen wa velgen en wa andere kleine dingen doen maar geen bumpers ofiets

• 1 maand later...
Geplaatst:

want ik had ereen die kon alleen wa velgen en wa andere kleine dingen doen maar geen bumpers ofiets

je moet een keer met een washinton gaan rijden daar kan je ook veel dingen mee doen ;):)

Geplaatst:

je moet een keer met een washinton gaan rijden daar kan je ook veel dingen mee doen ;):)

waarom open je een oud topic

heb ik ook al een keer gedaan maar kijk eerst naar de datum in het gevolg

het laatste bericht was op 31 oct

we zitten nou al op 24 december

prettige kerst gewenst iedereen en een gelukkig nieuwjaar gewenst

gtamaster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...