Jump to content

Help!

.::FLIPKIP::.

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik ben bezig om een forum te uploaden, ik heb de aanwijzingen van een tut gevolgt, account bij byethost aangemaakt, ftp account aangemaakt etc. ik heb dus alles zitten te uploaden met smart FTP naar byet host, dat moest toch zo? ik heb gewoon de link naar mijn account op byethost ingetypt en de inlognaam zegmaar die ftp server. alles was geupload maar er is niets gebeurt, tenminste ik zie niets op mijn account staan :?

kunnen jullie mij helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Het werkt niet :(, ik heb nu alles geupload in htdocs naar byethost.

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Geplaatst:

Sleep gewoon weer alle Bestanden van je Forum in Smart FTP en doe dan als hij als hij ze al heeft > all > overwrite.

Geplaatst:

ok, een vraag over byethost, ik heb dus ook een subdomein geregistreerd, maar ik wil hem dan opgeven bij byethost, en dan staat er: forward to url. wat moet je daar invullen?

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet daar als ik me niet vergis het adres invullen waar de bestanden officieel staan dus bijvoorbeeld op een server zoals dit: 'www.freewebs.com/flipkip'. Tenminste dit is dus gewoon een forwarding, het adres lijdt zich dan vanzelf naar de officiele bestanden. Dus om dit punt even duidelijk te versterken, je registreert je zelf bij byethost. Dan moet je het adres geven van waar de bestanden opgeslagen staan, denk aan: 'http://home.wanadoo.nl/~site1/flipkip'. Dit staat niet professioneel dus daarom kun je er een subdomein overheen zetten. Dat willen ze dus in de vraag die jij niet snapt weten, omdat ze anders het subdomein niet door kunnen laten sturen naar het origineel dus de bestanden zoals (.htm) en vul het zelf maar aan, mocht er nog iets wezen waarvan je denk dat klopt niet of je hebt nog een vraag. Stel ze gerust, want hier is altijd wel iemand die een antwoord weet. Veel succes en plezier met het doorlinken van het subdomein! :cya:

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...