erterer0 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Zijn er werkende dff converting scripts voor gmax? Zo iets als die dff scripts voor 3dmax? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 [Je had beter even kunnen zoeken met de zoekfunctie] Die zijn er zeker, downloadlink: http://gtanet.com/kam/KAMS_GMax.rar Reageren
erterer0 Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Oeps vergeten ik had Masticus hiervoor ge pm`d Maar naar een tijdje dacht ik dat die ook voor 3dmax waren... Error is weg Maar tog bedankt, de scripts werken, althans, ik krijg niet meer de oude error En hoe kan ik de file als 3ds exporteren Bewerkt: 7 augustus 2006 door erterer0 Reageren
Blastov Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 En hoe kan ik de file als 3ds exporteren Door naar file te gaan en dan export en dan opslaan als een .3ds. Reageren
erterer0 Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Ja het is me gelukt hem naar dff te exporteren, MAAR HIJ STAAT NIET IN DE MAP Wat moet ik nu doen Bewerkt: 8 augustus 2006 door erterer0 Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Gmax kan geen .3DS files saven. Er is maar 1 manier die ik ken om models die je gemaakt hebt in Gmax te openen in 3DS Max. En dat is door de DFF plugin te gebruiken. Bij Gmax kan je aleen saven naar .Gmax of exporteren naar .p3d . En bij 3DS Max kan je die dus niet openen of importeren. Tenzij daar een script voor is (wat ik nog niet heb gevonden, dus dat betwijfel ik). De enige manier is dus de DFF plugin... Greetz Reageren
erterer0 Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Er is wel een ding dat ik me afvraag, moeten de files eigenlijk wel in die map staan? Of is het alleen een text file? Reageren
Puma Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 het maakt geen drol uit, of je nou de 3dsmax of de gmax scripts download, want in de readme staat welke scripts je moet gebruiken voor gmax en welke voor 3dsmax (bij mij dan he) . Reageren
erterer0 Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Oke, dus het script is goed geplaatst, maar hoe kan ik zorgen dat de dff goed opgeslagen word, als ik hem in scenes doe opslaan, zie ik de dff. file niet... Maar ik heb gmax scripts( Dus die moeten toch denk ik beter werken dan die voor 3dsmax) Ik heb het toterial gelezen, en daar staat dat ik sa_dff of dff_sa moet runnen, maar dan krijg ik de oude error weer Bewerkt: 9 augustus 2006 door erterer0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.