Jump to content

Villarreal vs. Werder Bremen

Villarreal vs. Werder Bremen  

11 leden hebben gestemd

1. 1. Wie vind jij de beste?

• Villarreal
      8
    • Werder Bremen
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze keer geen 2 Topclubs, maar deze keer 2 grote subtoppers(alhoewel je deze twee clubs wel als topclub kunt beschouwen)

Villarreal

images374555_villareal.jpg

of

Werder Bremen?

werder-logo.jpg

Ik uit mijn mening later, en zeg waarom je de club die je hebt gekozen beter vind.

Geplaatst: (bewerkt)

Villareal :*D

edit: waarvoor omdat het de enige club is die ik tussen deze 2 ken.

Bewerkt: door jensbrinkman
Geplaatst:

Villareal omdat ze dit seizoen goed hebben gespeeld en Werder Bremen kan ik niet uitstaan

Geplaatst:

Villa! Goed team, haalde vorig seizoen nog halve finale CL. Daarom heb ik er respect voor.

@jensbrinkman: Waarom Villareal? Beredeneer!

Geplaatst:

Ik stem: Villareal. In mijn ogen zijn ze gewoon beter dan Werder Bremen. Ze hebben enkele goeie spelers in hun selectie, en net zoals robertsa zegt, ze hebben vorig jaar een mooie prestatie neergezet in de Champions League. Deze prestatie zie ik Werder Bremen, Villareal niet meteen nadoen.

Vote: Villareal

Geplaatst:

Villareal:

Ze hebben vorig seizoen een heel sterk seizoen gespeeld, iets minder in de competitie dan in de CL maarja

En Werder Bremen, tja die hebben vorig seizoen een goed seizoen gespeeld, maar ik vond dat Hamburg een Tweede plaats meer verdiende maar bon dat is een andere club en daar gaat het niet over dus ik stem ook op Villareal

Geplaatst:

Dan ben ik de eerste die voor Werder Bremen stemt.

Ik geef toe dat Villareal vorig jaar goed heeft gespeeld in de CL, maar ik denk dat ze nu verzwakt of iig minder goed dan vorig jaar zijn, ze zijn pas geleden bijv. uitgeschakeld in de Intertoto door Maribor!

En wat Werder betreft, ze hebben dit weekend gewonnen van Bayern München in de finale van de Liga-Pokal (de duitse Johan Cruijff schaal) en ik zag ze laatst op Eurosport een wedstrijd spelen (weet niet tegen wie) Maar ze speelden aardig. En tot slot hebben ze goede spelers als Klose (topscorer WK) Klasnic, Frings en Borowski.

Nou heeft Villareal ook goede spelers, maar ik denk toch dat werder meer kwaliteit heeft.

Dus ik ga voor Werder Bremen. :) Ookal vind ik Villareal ook een leuke club hoor.

Geplaatst:

Op dit moment zeg ik Werder Bremen. Ze lieten een sterke indruk achter tegen Bayern München, en hebben met Per Mertesacker een sterke solide centrale verdediger binnengehaald. Villareal daar in tegen leed een beschamende nederlaag tegen Maribor, waardoor ze Europees voetbal mislopen. Iets wat ik toch niet begrijp als je dé revelatie was van het vorige Champions League seizoen.

Geplaatst:

Laat ik mijn mening dan ook maar even geven (en dan kan ik gelijk het topic weer naar boven schoppen :engel:) en stemmen op de Spaanse club Villarreal. Waarom Villarreal...? Ten eerste omdat ik meer van hun soort voetbal houd en niet van het Duitse voetbal, maar vooral vanwege de goede indruk die Villarreal de afgelopen jaren achterliet. Niet alleen in Spanje, maar ook in Europees verband speelden ze erg goed. En met onder andere Forlán en Riquelme beschikken ze ook over individueel erg sterke spelers.

Vote: Villarreal

Geplaatst:

We zijn inmiddels 2 weken verder, wat betekent dat deze Club Battle is afgelopen. Villarreal wint met 8 - 3 van Werder Bremen.

Over 2 week zal er weer een nieuwe Club Battle komen; vandaag komt er een nieuwe Player Battle.

Topic is bij deze gesloten zodat er niet meer gestemt kan worden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...