Jump to content

2x2 Mirror Stripe Verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet er iemand hoe ik mijn Mirror/Stripe kan wegdoen, want hierdoor word mijn Windows heel onstabiel

Ik wil dus graag 4 aparte schijven, maar het probleem is dat ik hem zelf wel kan verwijderen via een programma nog voor dat Windows is opgestart, maar als ik hem via dat programma verwijder kan ik mijn Windows niet meer opstarten, ik heb ook een diskette van Fastrttrack die ik bij een herinstallatie van Windows gebruik om die Mirror/Stripe te instaleren, maar ik heb beslist om hem dan niet meer te gebruiken maar als ik die diskette niet meer gebruik en ik kom bij het keuwe menu van welke schijf ik moet kiezen om Windows op te zetten dan komt er 4 keer (mijn 4 harde schijven) Unknown Disk en als ik er dan een probeer te selecteren krij g ik een bluescreen, dus de einige manier dat ik windows kan instaleren is via die Fasttrack diskette, maar als ik dat doe dan word mijn Windows iedere keer onstabiel, is er nu bijvoorbeeld een andere oplossing om van die Mirror/Stripe van af te geraken... ?

Alvast Bedankt Tim :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...