joshoon Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik heb zelf C++ en ik heb wel eens zin om een cht programmatje te maken alleen ik weet niet hoe ik ben namelijk niet goed in die scripts als ik altijd wat maak met C++ dan is het iets simpels uit het toolbox maar ik wil een keer iets nuttigs maken alleen ik weet niet hoe zou iemand mischien iets nuttigs weten en weet je ook hoe?
Gunslinger Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Jammer genoeg weet ik niks van C++... :$ Wat ik wel weet, is dat dit topic beter in Webdesign & Programmeren thuishoort. Moved.
joshoon Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Jammer genoeg weet ik niks van C++... :$ Wat ik wel weet, is dat dit topic beter in Webdesign & Programmeren thuishoort. Moved. oke heb hem daar ook geplaatst
Ewoud Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Jammer genoeg weet ik niks van C++... :$ Wat ik wel weet, is dat dit topic beter in Webdesign & Programmeren thuishoort. Moved. oke heb hem daar ook geplaatst Ah.. nu staat hij er dubbel. Een moderator is in een staat verkeerd geplaatste berichten te verplaatsen dus je hoeft geen nieuw topic te maken. Bewerkt: 6 augustus 2006 door Ewoud
joshoon Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Jammer genoeg weet ik niks van C++... :$ Wat ik wel weet, is dat dit topic beter in Webdesign & Programmeren thuishoort. Moved. oke heb hem daar ook geplaatst Ah.. nu staat hij er dubbel. Een moderator is in een staat verkeerd geplaatste berichten te verplaatsen dus je hoeft geen nieuw topic te maken. o sorry :S
Gunslinger Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Geeft niks. Slotje erop, en verder posten in het andere topic.
Recommended Posts