Domovoi Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Heeft iemand tips voor deze missie? Ik ben nl. niet zo handig met de sniper en dus gaat Sal meestal al dood na de 2e golf Sindacco's :$ Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Pak gewoon een AK en spring van het dak af, schiet dan gewoon elke Sindacco neer met dit wapen en missie passed, dit is veel makkelijk dan met een sniper. Reageren
Zim Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Je hoeft niet de sniper te gebruiken... Mijn favoriete zijn shotgun en mini-gun. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Alleerst kun je hier kijken Je kunt deze missie op meer manieren spelen: Je kunt het op de manier spelen die eigenlijk "de bedoeling" was. De mannetjes neerschieten met een Sniper Je kunt ook manier 1 doen maar dan de Adrealine pil pakken. Deze kan je door de eerste 2 Wave's helpen. Je kunt op het gebouw blijven en met een ander wapen de Sindacco's uitschakelen. De beste wapens hiervoor zijn de M4 of de AK-47. Machine Gun's kunnen ook werken maar daarmee kun je de mannetjes op afstand moeilijker uitschakelen Je kunt naar beneden springen en de Sindacco's uitschakelen met een ander wapen. Suc6 verder Bewerkt: 6 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Je hoeft niet de sniper te gebruiken... Mijn favoriete zijn shotgun en mini-gun. De Minigun is pas te verkrijgen bij Phil Cassidy's Gun Shop na de missie More Deadly Than The Male . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.